Asus A8N (NForce4) effectief SLECHTE keuze voor audio?! (nieuwe thread, oude weg)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dance123

Ingeburgerd
Asus A8N (NForce4) effectief SLECHTE keuze voor audio?! (nieuwe thread, oude weg)

Hoi,

Ben van plan nieuwe PC te kopen. Mijn idee was om als moederboard de Asus A8N (NForce4) te nemen, maar nu lees ik vrij vaak dat NForce4 mobo's allerlei problemen zouden geven bij audio/muziekproductie?! Is dat effectief zo? Kan iemand wat concretere info over geven wat precies de problemen zijn?!

Wie heeft hier ervaring met de Asus A8N of een gelijksoortig NForce4 board en kan mij vertellen hoe goed die werkt voor audio productie en wat de mogelijke problemen zijn?!

Ik zou er overigens een Audiophile 2496 PCI insteken, dus als je die hebt in combinatie met NForce4, vermeldt dit ook aub.

Alvast bedankt voor alle goeie raad!!

Note: Gisteren was mijn thread hierover plotseling weg zonder dat ik goed begrijp waarom. Waarschijnlijk een PC foutje. Als een moderator problemen zou hebben met mijn post (ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom) stuur mijn dan eerst een private message hé ipv zomaar een thread te deleten. Maar goed, ik denk dat het PC foutje is. Kunnen diegene die gisteren al reply hadden gezet hem hier opnieuw plaatsen aub! Bedankt!

Laatst gewijzigd:
Bericht door een moderator:
Deze thread is blijkbaar door een mod verhuisd naar de PC specificatie thread, waar-ie al beter op z'n plaats is.
Je kan dit controleren door even te zoeken op je eigen berichten, dan kom je 'm meteen al tegen.
Het is in de praktijk ondoenlijk om iedereen pb'tjes te sturen over verhuizingen/verwijderingen/aanpassingen etc.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back