EMS Synthi 100

$60,000 :confused:

Tja, of je hebt heel veel geld óf je bent gewoon gestoord...... dit koop je toch niet...

ps weet iemand een track waarin die is gebruikt :D

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
$60,000 :confused:

Tja, of je hebt heel veel geld óf je bent gewoon gestoord...... dit koop je toch niet...

ps weet iemand een track waarin die is gebruikt :D

De originele "Dr. Who" tune. En vast ook in een aantal andere BBC deuntjes.

$60.000 is het beginbedrag, dus het is nog niet gezegd dat je hem voor dat geld hebt, maar goed de dollar staat lekker laag, dus..

Deze synth zou ik zeker wel als software synth willen, gewoon om te kijken wat je ermee kan, een echte zal ik voorlopig waarschijnlijk niet kopen.
Ik heb al een mailtje gestuurd naar de makers van de Synthi Avs maar die hadden geen plannen die kant op. Dus misschien een leuk reaktor of max/msp project voor iemand deze zomer.

Origineel geplaatst door Leo
dan moet ik nog even zien hoe ik de centen voor de synth bij elkaar krijg.

Kun je dat niet ff pinnen? :W

Zelfs met organen verkopen kom je er niet meer.
Sinds ze in china ter dood veroordeelden hiervoor (sneller) afmaken zijn de prijzen best wel gedaald.
Behoorlijk dr Ho als je het mij vraagt.

Origineel geplaatst door fuse
Zelfs met organen verkopen kom je er niet meer.
Sinds ze in china ter dood veroordeelden hiervoor (sneller) afmaken zijn de prijzen best wel gedaald.
Behoorlijk dr Ho als je het mij vraagt.

ja dat is toch ook niet normaal meer, had er ook een stukje over gezien zullen ze vast ook niet zo,n zulke problemen hebben nieuwe organen op te "kweken"

Goh... DAT is een mooie reserveonderdelenbak...

Krijg je voor dat geld er ook een gigbag bij? :D

Waar zitten de toetsen? :confused: Of wordt zo'n '40-'45 telefooncentrale met MIDI geleverd?

Origineel geplaatst door Bartology
Waar zitten de toetsen? :confused: Of wordt zo'n '40-'45 telefooncentrale met MIDI geleverd?
Volledig MIDI - enkel werkend via Firewire 16.5 met Windows 5000. :)

Origineel geplaatst door SCD
Goh... DAT is een mooie reserveonderdelenbak...

Niet grappig. ;)

Vind ik mezelf ook s een keer grappig... Vind iedereen van niet :stupid

Effe serieus: die 100 is natuurlijk een MEGA ding om te zien, en wij gear-freaks kwijlen allemaal achter ons schermpje natuurlijk (ik ook!).

Staat er ook een ergens in Nederland? Weet iemand dat?

Boele

Back