Parts Poly61 iemand?

purejunk

Stamgast
Ik ben momenteel een Poly61 aan het redden van een leakage en andere kleine kwalen. Ik zoek de connector kabel die van elk van de 6 voices naar de controller board gaat. Per voice vertrekken twee draadjes (2 x blauw, 2 x groen, 2 x geel, 2 x oranje, 2 x rood en 2 x bruin) naar de controller board waar ze op een 12 pin connector zijn verbonden. Sorry voor de slechte uitleg maar degene die al met een p61 hebben geprutst weten vast waar het om gaat.
Heeft iemand nog parts liggen van een defekte p61? Thxs!

Bedankt Jos, maar ik zie niet meteen een aparte kabel, alleen de volle KLM board, en ik ben niet eens 100% zeker dat dit dezelfde board is als de mijne - er zijn verschillende p61 versies.
By the way, heb je nog nieuws over de EM44? Ik heb je een PB gestuurd maar geen antwoord... laat je me iets weten?
Thanks!
Tim

Hoi Jos,
Heb je dan nog een kabel van de eerste versie van de P61 liggen? D.w.z. de versie met KLM-475 en KLM-476 boards? De latere versie van de P61 (eerst zonder midi en dan met midi) gebruikt de KLM-508 en KLM-509 boards. Bij de latere versie is de board groen gekleurd, bij de oudere die ik moet hebben is de board bruin (zie foto).
De kabels op beide versies zijn verschillend denk ik (verschillend connectoren op de voice board).
Laat je me weten als je zo'n kabel hebt?
Thanks!

Foto:

Attachments

• korg_poly61.jpg
    korg_poly61.jpg
    270,2 KB · Bekeken: 102
Back