Vuurkabel interface

Status
Please reply by conversation.
En nieuwe drivers installeren? Firmware update? Neem aan dat dit bij M-audio gewoon bekend is en dat dit nu wel opgelost moet zijn op de een of andere manier?

been there... done that...

ik ga je zeker niet tegenhouden. ik kan je enkel verwittigen. er zijn ook mensen die geen problemen hebben, maar...
verwacht ook wrs niet dat je aan een constante van 2MS latency (iets wat ik persoonlijk nodig heb) gaat kunnen werken (wederom, mss nu ondertussen wel)

heb je een mac, ga dan voor motu. nuff said.

succes

hmmm vind het jammer dit te horen. Zeker omdat die 1814 gewoon meer dan ideaal was voor mij. Zowieso qua prijs (heb verdorie meer geld besteed aan een geluidskaart dan aan de monitoring :confused: ) was hij erg goed en ook zeker qua ruimte en mobiliteit. Zie mijzelf geen 828 m eenemen naar rehearsals. Een 1814 nog wel...

Ik denk dat ik hem toch maar nieuw ga kopen bij frietbek en hem eerst maar eens goed ga uittesten. Mocht het bagger zijn dan breng ik hem gewoon terug? Denk dat dat voorlopig de betere oplossing is (en dan maar hopen dat ik er geen problemen mee krijg:engel: )

Toch heel erg bedankt voor je informatie ! Ik ga het eerst nog maar eens rustig doornemen, verder zoeken en overwegen.

Jammer dat de focusrite saffire zo weinig i/o heeft. Die was qua maat veel beter en had nog DSP ook...

een ultralite had je toch kunnen meenemen naar reheasels? is zelfs nog kleiner dan de 1814
ik hoop dat je er wel bij vaart, maar ik hou me hart vast.... keep us posted...

firmware is geupdate en de nieuwste drivers staan erop dus ben ook erg benieuwd...

Motu ultralite vind ik echt TE duur voor wat het is en het heeft niet eens A-Dat.

Met de 1814 kan ik tenminste nog pro tools gebruiken.

tja er is meer dan connectiemogelijkheden uiteraard
zo denk ik dat je zowiezo met de ultralite een veel lagere latency aankan, misschien nog betere convertors hebt, en ga zo maar door...
versta me niet verkeerd hoord: i'm still m-audio's biggest fan ;)

Status
Please reply by conversation.
Back