[track] Jam #036

barn

Detroit nerd
Gister me weer even laten gaan

Jammen tot je een ons weegt... lekker live :)

Uiteraard wat langdradig, maar tis om coole momenten te creëren om eventueel her te gebruiken...

Wat zijn de coole stukken?

Jam #036b

Vind je 't erg dat ik niet een half uur hier naar ga zitten luisteren? Ik wordt helemaal para van die hihats man!
Er zitten op zich wel toffe geluiden in en zo. Maar misschien kun je toch beter iets concreters laten horen...

oh, zijn het hihats... ik dacht dat het de gazon-sproeier was die je opgenomen had. ;) sorry, maar ik vind het niet echt wat. Hihats wordt ik helemaal gek van en verder heeft het gewoon niet zoveel.

de gazonsproeier.... coole titel :D

ok... 25 minuten is een beetje teveel van het goede, maar volgens mij hebben de irritante hi-hatts wel een plek in het geheel in combinatie met de andere geluiden...

maar bedankt voor het luisteren :)

Zo te horen heb je hier en daar wel een leuke sfeer te pakken, al skippend door je muziekstuk heen. Alleen die hihat he.. dat maakt het zo goed als onluisterbaar. Subtiliteit is ook een vak moeten we maar denken :P.

Het heeft wel iets hypnotiserends.. toch wel intrigerend eigenlijk. Alleen wel ff uitkijken dat je niet te veel valse noten gaat spelen.. beetje dissonant mag best, maar als het als ongeplande noten gaat klinken dan 'snap' je gelijk uit de hypnose, zeg maar.

OP gegeven moment zet je de hihat uit en klinkt de boel gelijk een stuk aangenamer.

dikke shit gast ! die hihats vind ik heerlijk .. maar ik verwacht eigenlijk een loodzware hiphop beat die er opeens invalt ! en waar zijn die basslijnen nou ???????

je moet echt eens langskomen !

Back