Voor superchunks heb ik gekozen voor steenwol "dakplaat", vrij harde platen die goed verzaagbaar waren.
Ze waren merkloos en het soortelijk gewicht was geloof ik rond de 65 kg/m3, goeie waarden voor steenwol, i.i.g.
En niet te duur natuurlijk...

Het spul heb ik gevonden bij de firma Van Tol Isolatie in Ter Aar. Een soortgelijke groothandel in isolatiemateriaal zou je verder moeten kunnen helpen.
Bij bouwmarken ben je kansloos voor dit soort spul, omdat ze daar alleen die hele fluffy rollen hebben die eigenlijk te weinig soortelijk gewicht hebben om goed te kunnen gebruiken als vulmateriaal voor een cornertrap.
Daarbij verwerkt dit soort materiaal ook vrij moeilijk, je krijgt er gewoon geen nette stukken van gezaagd / gesneden.
Trouwens, als je aan het rondbellen slaat (dus: groothandels in isolatiematerialen) let er dan op:
-Merk / Type / Soortelijke gewicht (vuistregel: 45 kg/m3 voor glaswol, 60 kg/m3 voor steenwol) / Afmetingen / Soort materiaal (glaswol of steenwol) / Evt. afwerking (glasvlies, folie, gips)
-De minimum afname hoeveelheid (als je pech hebt minimaal 1 pallet) en evt. bezorgkosten
-Indien niet leverbaar, welke groothandel de gebelde handel evt. zelf adviseert. Op deze manier kom je gauw genoeg bij een 'echte' groothandel met kwaliteits spul.
-Indien men vraagt waar het voor is, kan je het gerust toelichten, maar laat je niet afschepen met pyramideschuim "omdat dat spul er speciaal voor is". Goed bedoeld, maar je wordt er niet gelukkig van...
Tip: van te voren even een rekenmodelletje maken in Excel, om snel een berekening te kunnen maken van de hoeveelheid pakken materiaal die je moet kopen. Dus: x platen in een pak, afmetingen a * b* c, benodigde hoeveelheid materiaal, prijs per m3 (omgerekend) etc.
Vergeet je dit, dan loop je de kans stimpelstapel te worden van de diversiteit aan materiaal die je wordt aangeboden!
Als je echt niets kunt vinden, kan je ook nog eens onderzoeken of sommige plafondtegels je wat kunnen bieden.
Een submerk van Isover heeft bijvoorbeeld hele mooie rondom afgewerkte geperste glasvezel platen ('baffles') die je volgens mij makkelijk zou kunnen verwerken. Deze dingen zijn vaak speciaal gemaakt op geluidsdemping.