ik zat er aan te denken om een paar verschillende fx te kopen ...voor bij mn nieuwere mixer
nu heb ik dus een digitech studio quad ,..4in /4 out
best redelijk ook niet super ,...bevalt wel beter as bv mn quadra verb al ist aleen maar door de betere display ,..ik haat programmeren met een 3 cyferig led ...ding
je kan wel erg veel sleutelen aan parameters ....da sbelangrijk kunnen afstellen
en wilde een dp 2 dp 4
iemand een idee snelle tip wat het eigenlijke verschil is tussen de twee,....?
ergens misschien een linkie
na heb ik begrepen dat in de asr...samplers van ensonique een dp 2 fx bak zit
dus ask er zoeen aanschaf heb ik gelijk een sampler die een dp aan boord heeft = beter maar zit dat wel sooo
iemand ???
ook ervaringen met dp2/4 gevraagd vanwege de verhalen dat je met een dp2/4 eg dingen kan versleutelen ,...ipv
gewoon en fx ie erover en klaar

nu heb ik dus een digitech studio quad ,..4in /4 out
best redelijk ook niet super ,...bevalt wel beter as bv mn quadra verb al ist aleen maar door de betere display ,..ik haat programmeren met een 3 cyferig led ...ding
je kan wel erg veel sleutelen aan parameters ....da sbelangrijk kunnen afstellen
en wilde een dp 2 dp 4
iemand een idee snelle tip wat het eigenlijke verschil is tussen de twee,....?
ergens misschien een linkie
na heb ik begrepen dat in de asr...samplers van ensonique een dp 2 fx bak zit
dus ask er zoeen aanschaf heb ik gelijk een sampler die een dp aan boord heeft = beter maar zit dat wel sooo
iemand ???
ook ervaringen met dp2/4 gevraagd vanwege de verhalen dat je met een dp2/4 eg dingen kan versleutelen ,...ipv
gewoon en fx ie erover en klaar