ik zoek zo'n 19 inch rack

gewoon zelf maken of door een handig iemand laten maken ...
ben je voor onder de 100 euro of misschien zelfs wel 50 euro klaar :)

Nou, doe mij die Herman Miller Aeron maar, die erachter staat! ;)

Thomann of music koeln heeft ook precies zulke 19 inch kastjes, zwart of hout.
100 euro uit m,n hoofd per stuk, en zijn ook zo als op de foto naast mekaar te plaatsen.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
gewoon zelf maken of door een handig iemand laten maken ...
ben je voor onder de 100 euro of misschien zelfs wel 50 euro klaar :)

daar vergis je je toch in.
zelfs als je met mdf werkt, loopt ook de teller in de bouwmarkt redelijk snel op. tegen de prijs van sommige kastjes is niet op te doe-het-zelven. zeker als je het wat mooier wil maken. zolang het geen maatwerk hoeft te zijn.

leuke spulletjes trouwens in die kast....

En wat zie ik daar linksboven in het rack... een hoop novation spul:

- A-station
- Basstation
- Super Bassstation
- Drumstation

En daar beneden een Studio Electronics ATC-1... die zie je niet meer vaak. Iemand hier op SF die zo'n ding heeft?

Origineel geplaatst door klausito
En daar beneden een Studio Electronics ATC-1... die zie je niet meer vaak.

Ja, zelfs met de extra filterhouder eronder, helemaal volgestopt! Een liefhebber, dus!

tja het staat mooi, zo alle componenten in 1 kast verwerkt, en overzichtelijk , maar is het wel economisch werken zo?
Kan me nm. niet voorstellen dat je elke keer op je knietjes moet om bij de onderste apparaten te komen

Origineel geplaatst door kareltje
tja het staat mooi, zo alle componenten in 1 kast verwerkt, en overzichtelijk , maar is het wel economisch werken zo?
Kan me nm. niet voorstellen dat je elke keer op je knietjes moet om bij de onderste apparaten te komen

inderdaad kan me ook niet voorstellen dat je daar prettig voor gaat zitten editten, lijkt me meer wat voor apparatuur wat je toch niet aanraakt , en om daar nou zoveel van te hebben .

Origineel geplaatst door anoniempje
inderdaad kan me ook niet voorstellen dat je daar prettig voor gaat zitten editten, lijkt me meer wat voor apparatuur wat je toch niet aanraakt , en om daar nou zoveel van te hebben .

Kan toch allemaal via midi aangestuurd worden, dan hoef je niet op je knietjes.

Origineel geplaatst door kareltje
maar is het wel economisch werken zo?
Economisch wel, ergonomisch niet ;).

Ik vraag me vaker wel af hoe dat allemaal handig aangestuurd wordt. Of heeft iedereen met zo'n rack MIDIQuest of SoundDiver by default geïnstalleerd?

Origineel geplaatst door Yoozer
Ik vraag me vaker wel af hoe dat allemaal handig aangestuurd wordt. Of heeft iedereen met zo'n rack MIDIQuest of SoundDiver by default geïnstalleerd? [/B]

Nou ja, ik zie daar in dat rek een grote stapel (voornamelijk) preset-bakken.
De hele Proteus en afgeleide weeskinderen serie. Twee matrix-1000's. Zo te zien nog wat rompler-werk uit de stallen van Korg resp. Roland. Kortom, voor het afspelen van presets heb je echt geen sounddiver nodig hoor... ;)

Back