Alpha Section - DJ XTCypher

XTCypher

Ingeburgerd
Hallo mensen!,

Ik heb mijn 2de track genaamd Alpha Section een onder handen genomen...

En dit is het resultaat geworden!, Ik zit nu in m'n tweede maand dat ik met Cubase SX 3.1 werk, dus ik vond het wel weer tijd voor een trackje :D.

Goed, ik zou graag alle meningen van iedereen willen horen over m'n track, zodat ik dat in mijn "productieve buien" mee kan nemen.

Alpha Section

Hier plaatsen A.U.B.!

Greetz,
Justen {A.K.A. XTCypher}

Laatst gewijzigd:
hmm sorry kvind dit niet echt mooi. Je percussie vind ik niet mooi, en wat is die kick nou voor een spaceshot in het begin :S. Sorry dat ik zo overkom maar sommige van die synthmelodien zijn wel weer aardig. Zorg ook eens wat voor lijn in je track, dit lijke net 3/4 tracks door elkaar heen. Bij 1;30 kijg je dan weer redelijk fatsoenlijke kick erin, maar die synth in dat stuk (1:30/2:00 inmiddels) lijkt net random melody generator oid, sorry vind dat ook niet goed. Kweet ook niet waar je dit op baseert qua stijl.. allicht trance met soort van hc/elec ideetjes oid?

hmm iig succes mss dat je na een tijdje weer eens wat post ben benieuwd.

Heej Thanks voor je reactie!,

Je percussie vind ik niet mooi, en wat is die kick nou voor een spaceshot in het begin :S.

Ja kan kloppen die samples die ik heb gebruikt zijn niet de beste... Ja reverbs en compressors doen wonderen maar als de samples simpel zijn klinken ze ook kut..

Zorg ook eens wat voor lijn in je track, dit lijke net 3/4 tracks door elkaar heen.

Ja Ik heb bij 2:00 eigenlijk de sound omgegooid... Ik vond het goed klinken iig... :(

Bij 1;30 kijg je dan weer redelijk fatsoenlijke kick erin, maar die synth in dat stuk (1:30/2:00 inmiddels) lijkt net random melody generator oid, sorry vind dat ook niet goed.

Dat is in feite het eerste melodietje omgedraaid en nog wat aan veranderd, met een arpeggiator (gotta love Superwave-Trance-Pro! :P)
Dus in zekere zin wel een generator maarja...

Kweet ook niet waar je dit op baseert qua stijl.. allicht trance met soort van hc/elec ideetjes oid?

Ik heb het nergens op gebaseerd, eigenlijk ben ik gewoon aan de slag gegaan met een idee in m'n kop... En dit is er uit gekomen!

hmm iig succes mss dat je na een tijdje weer eens wat post ben benieuwd.

Dankjewel!, En wees maar verzekerd dat je meer van mij zult zien!, Ben nu 2 maanden met deze muziek bezig en ik zie geen reden om er mee te stoppen!, het word steeds leuker nl. :P

Greetz,
Justen

Back