Acid tekno

G

Guest

Guest
Heb dit nummer pas gemaakt. Geluiden komen uit m´n dot com, doepfer a-100, roland 101 en 303 en een spectralis. Drums 808/909/pearl syncussion. En een hoop fx's. Track is live gespeeld.

multiversal cruise

Mid staat wat hard, maar degene die onze platen masterd en snijd (alchemy soho) zegt dat dat beter is alstie naar vinyl toe gaat.....ik ben zelf ook benieuwd hoe het vinyl gaat klinken.

grtzz Bruce

Kikke!
Doet me denken aan IST.}:|

Tof dit, vooral al die gillende syths en rollende beats.

Wanneer komt tie uit ?

We zijn nu bezig met alles te regelen, denk dat hij over 30 dagen wel klaar is... Andere kant word gedaan door een andere oude bekende uit nederland..

Geef je wel een gil als het zover is:)

IST, heb pas met Lenny D gemailt en de kant die ze nu opgaan is toch wel anders als de oudere dingen. De somatic response op ist is heel mooi en dan flowers of intelligence nog......Ze vonden veel van m'n nummers te hard, terwijl ik echt niet zulke harde muziek maak.

Bedankt voor de reply's.

grtzz Bruce

Gaaf, ik kijk er naar uit...nu genieten we nog van de vorige aankoop....erg toffe muziek....was tdk 12, 13, 14, 16, en 17.

Die Somatic Responces op IST is inderdaad erg tof en 99.9 van Koenig cylinders ook vind ik en zeker wel harde muziek.
Beetje vreemd dat ze jou muziek (te)hard vinden.....misschien worden ze oud :-)

Diepe shit Bruceke!

Qua stijl doet het me denken aan platen die halverwege de jaren negentig in de acidscene opdoken naast het harde werk. `Trancey`spaceshit!

..........

mooi :okdan:

ik vind het tof dat je live gespeelde nummers maakt voor op plaat :W

Heej, bedankt voor de complimenten...

@jerzz, ben nu wat van jouw muziek aan het luisteren, maar je bent wel erg productief....de wat hardere dingen bevallen me beter.

grtzzzRb

mooie geluiden:)

ben alleen niet zo'n fan van die getweakte kicks (ik denk toch dat dat die plopjes zijn), maar da's de mening van iemand die niet meteen thuis is in deze stijl :)

voor de rest niets dan lof, echt een mooie trip! :okdan:

De kicks komen uit:
basiskick 909 gespilts in 1 keer normaal en 1 keer door distortion.
zachte onderkick is de 808 korte decay door een electric misstress en de line 6 delay.
plok kick die uiteindelijk gaat rollen is de pearlsyncussion.
Alle bijkomende kickachtige geluiden:D ontstaan door de fx's en de auxen doorlussen..

Tof dat je het toch nog leuk vind.

grtzRb

Vergelijkbare discussies

G
Reacties
6
Bekeken
1K
G
G
Reacties
16