Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
..hier 2 presets die ik gemaakt heb.. ..

Origineel geplaatst door Septic
Ik heb zojuist een poly rack mogen ontvangen, joepie de poepie, gaue aan me PEK hangen voor 8 analoge voices yeah!
Wou ik nog effe kwijt![]()

Origineel geplaatst door Hanz
Nou, dat valt op zich wel mee... een tape-effect werkt ook op de manier dat een signaal wordt 'gefilterd' (hoog-af en laag-af) door de tape, waarbij dit gefilterde signaal iedere keer wordt teruggevoerd naar de tape, waardoor het geheel steeds 'doffer' gaat klinken. Daarvoor hoef je niet het filter te moduleren, het herhalend effect van het filter doet al genoeg.
Wat betreft mijn vraag, ik heb al eens geexperimenteerd met het openlaten van de gate (is zo'n bepaalde mode in de evolver, ook gebruikt voor het bewerken van externe signalen) maar dat was geen klankmatig succes.
Volgens mij werkte het langer openzetten van de VCA envelope ook niet helemaal, maar dat moet ik nog eens proberen.
Ik weet dat het genoemde tapedelay effect me ooit eens gelukt is, maar ik kan het niet goed reproduceren (da's vooral bij de Evolver een vaker voorkomend ding... zoveel gekke opties... zo heb ik tuned feedback ook nog niet helemaal lekker tussen de oren zitten)
Origineel geplaatst door cryptout
Ik wil er ook een!
las ergens anders dat dione m niet echt lekker in de mix kreeg trouwens .. dus ik ben benieuwd hoe t gaat klinken
heb je trouwens al wat tracks af waarin je uitvoerig de evolver heb gebruikt?

Origineel geplaatst door Septic
Ik blijf me trouwens verbazen over hoe je van een super silky poeslief geluidje naar een mega distorted zieke glitchsound kan gaan...
Echt gaaf![]()