fjoesz - brutus

Ja dit is zeker wel wat. Hij komt nu alleen erg traag op gang. De ritmes vind ik nog wat scherp en dunnetjes. Dit is nu juist zo'n track waar zo'n heerlijke dikke 808 boooooommm onder mag. De synthjes zijn lekker!

:)

ja, de beat mag ook wat meer variatie hebben.
en misschien een beetje traag op gang ja

ik zal nog s wat miemelen met de shizzl idd :D

Iet wat speciale track vind ik leuke geluidskeuze.Niet mis.Na de break komt ie echt los.Lekker gedaan.

:)

ik denk dat ik t begin lekker weg ga flikkeren
waarom niet gelijk knallen denk ik dan

ik vind het wel weer lekker, mooi weer buiten, lekker muziekje drbij 8)

kwa sounds en arrangement vind ik het lekker klinken, het is alleen nog een beetje kaal... er mist iets, er is een soort leegte in de track.

vager kan ik het echt niet uitdrukken :D

ik bedoel dat je het wel wat meer vol mag stoppen. hoe drukker het is, hoe beter zo'n rustige break werkt.

die closed hihat aan het einde vind ik te 1 toonig, of zet het iig zachter.

dit kan echt weer een toppertje worden hoor! t zijn de puntjes die je nog even op die i's moet zetten, verder vind ik het top.

missch, even die shizzl of wat dat ook mag zijn :D

bliepbliep

Origineel geplaatst door bliepbliep
het is alleen nog een beetje kaal... er mist iets, er is een soort leegte in de track.

vager kan ik het echt niet uitdrukken :D
[/B]

Dat vind ik nou echt niet en zeker niet na de break.Alles zit op zn plaats vind ik.

Erg lekker ranzig plaatje fjoez:okdan:

Ik vind hem wel ok Fjoesz. Maar soms denk ik, nu effe die bassline weg.. Zit er namelijk wel dik op. Misschien te dik? Nah ik zeg maar wat hoor :D

leuke track dus.

R

Jo! Gave track dude! Funkt behoorlijk, ik hoor een beetje een 'prince-druk' achter deze track! :okdan:

heeeeee een neger ! hehehe .. der zit namelijk wel iets muziekaals in het arrangement en de beat

maar ik vind eerlijk gezegd alleen het begin echt dik .. die nintendo geluidjes vind ik zelf niet echt rauw .. meer trendy
doe eens domu luisteren !

Back