funky tenchooooo ala umek

ps:

ik houd er van als er soms n bas in zit die bij de club echt n bepaald laag sub laten klinken die bijna door je lichaam trilt, op de 3e minuut heb ik in de ze track ook n extra sub zitten, die hopelijk dat ook doet, maar ik ben n btje bang dat t over the top ios en distort eigk , wat denken jullei?

Nee joh, dat noem je geen distortion, maar saturation. Dan mag het :okdan:

Als dat het geval zou zijn. Want, zonder sub beluisterd, dus misschien een verkeerde inschatting - maar ik hoor geen gekke dingen.

Lekker trekje ook.

Nee joh, dat noem je geen distortion, maar saturation. Dan mag het :okdan:

Als dat het geval zou zijn. Want, zonder sub beluisterd, dus misschien een verkeerde inschatting - maar ik hoor geen gekke dingen.

Lekker trekje ook.
aha weer wat geleerd :p

De bass gaat met momenten iets te neig inderdaad. Maar vette track! Goed old school trackje

Rond minuut 4:10 bv zit er even iets niet helemaal snor met de bass die plat gedrukt wordt door je limiter. Mss beetje minder gain daar

Rond minuut 4:10 bv zit er even iets niet helemaal snor met de bass die plat gedrukt wordt door je limiter. Mss beetje minder gain daar
ha nee t was n experiment ik layerde daar n extra bass en ik hoopter dat die in een club de speakers zouden laten triullen met echt sub die je in je lijf voelt.
kan t alleen niet testen haha

Op m'n DT770 klinkt hij iig subby na 3:00
Geen idee hoe het op grote systemen klinkt.

En verder.
Monotoom, repetatief, groovy : past goed bij de stijl denk ik!

Iets teveel sub.. daar waar ie ergens halverwege begint met 'uitschieten'... Het gekke is dat het distortioned klinkt maar het niet te zien is in het geluidswolkje, en Sub eets toch wel pretty much of the headroom. Het is ook een soort perceptie geloof ik. Dat het juist harder lijkt, omdat het overstuurd klinkt.. :D
Lekker track btw.. waarmee gemaakt? :)

Back