Tool

BlackEyed

Geschoren lid
Op het synthforum en dan Tool melden??? Jawel, hun optreden van 27 juni schijnt een hoax te zijn. Haal dus morgen geen kaarten!

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Het hele nieuwe album is een hoax als je het mij vraagt................beetje jammer

:o:

Vind hem super.. Moest hem wel een paar keer horen voor ie echt tot volle uiting kwam, maar krijg hem nu niet meer uit mijn cd-speler.. Echt heersch-album!! :halleluja

Ik kan niet zeggen dat ik Lateralus beter vind dan Aenima, maar er zit wel ergens een vooruitgang in. Die 'vooruitgang' is minder aanwezig 10000 Days, maar ergens denk ik: hoe moeilijk is het om jezelf steeds te overtreffen.
Lateralus heb ik gedurende een half jaar gemiddeld meer dan 1 keer per dag geluisterd. Ik kan me dus bijna niet voorstellen dat er een album zou zijn die dat bij mij zou kunnen overtreffen.

Op 10000 days staan een aantal hele goede songs, die ik volgens mij nog heel vaak ga draaien. De 20 euro heb ik er graag aan uitgegeven voor de muziek en dan krijg je er nog eens een supervet hoesje bij!

Ik vind de strategie van hun erg mooi. Ze maken zeer mooie cd verpakkingen, zodat je gedwongen wordt om het te kopen. Laatst die 3d verpakking in mijn handen gehad. Super!.

Maar de muziek ken ik (nog) niet.. ;{

Back