crx303
VTECTurbo.nl
Vergeet die samples en stuur gewoon de originele Mantronix uitvoering in, veel beter, al het goeie van de Mantronix uitvoering mis ik in die Liberty X versie.........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Auxillary
Hehehehe, ik heb die CD zelfs hier ergens! Was één van mijn eerste CD aankopen. Natuurlijk stukken beter dan dit rip off versietje van Liberty X.

Origineel geplaatst door [WouterW]
Nou... nog 1 dag te gaan voor de deadline;
wie doet er nou allemaal mee?
Ik in ieder geval wel, nog even wat aanpassingen en dan gaat m'n remix naar 538.... hopen dat ik deze keer meer succes heb dan bij die Blue Records contest waar ik in top5 eindigde.. de winnaar daarvan doet trouwens ook weer mee!

Origineel geplaatst door jostiii
Ik heb er een 2stepperig ding van gemaakt. vocals getimecompressed zodat 107 bpm in 132 bpm past, 2stepperig ritme met de battery geknutseld, wat square basslines met de fm7, timeworks reverbje over de vocaltjes, alles laten waves l2 ultramaximizen, en een korg x2 layerpiano op de achtergrond voor de schwung. oja, en een b4 orgeltje voor de groovy breakdowns.
dus.. ;-)
Origineel geplaatst door [WouterW]
Sure, ik heb mijne toch al ingestuurd... en zolang ie niet op grote schaal verspreidt wordt lijkt het me wel kunnen ?
Anyway; een link naar mijn remix:
http://www.xs4all.nl/~wognum/muziek/
Ik heb net je remix beluisterd terwijl het origineel bij Top of the Pops te zien was en ik moet zeggen dat het voor de doelgroep van 538 een aardige remix is. Ik ben het alleen wel met udodance eens voor wat betreft de vocals, verder toppie en duimen maar!http://www.xs4all.nl/~wognum/muziek/

Ik vind na verloop van tijd de remix ook wat eentonig worden.
Goed gehoord trouwens vinyl kraakjes. Wou het er subtiel in hebben... het is trouwens gewoon een sampletje...maar das gemierenneuk natuurlijk. Het effect is hetzelfde!
DSF united <ggg>