538 Liberty X remix-contest

I-eye

Stamgast
voor de mensen met een dikke internetverbinding om de samples te downloaden:

http://talisman.radio538.nl/radio53...sionId=null&pageId=351&nodeId=80&languageId=1

Quote van de site:
Droom je ervan om de nieuwe DJ Tiësto, Ben Liebrand, DJ Jean of Paul Oakenfold te zijn?

Dit is je kans! Download hier de losse onderdelen van 'Got To Have Your Love' van Liberty X, maak je eigen remix van dit nummer en wie weet komt jouw remix op de volgende single van Liberty X!

misschien wel leuk...maar niet om de nieuwe tiesto te worden. Liever de nieuwe Pjotr G ;)

[edit] ik doe hier misschien wel aan mee voor de lol...to be continued [/edit]

Belachelijk grote sample-packs zeg.

Wel interessant. Ga effe wat downloaden...

sleazy acid remix :P

de grootte is ook de reden dat ik niet meedoe..... ff geprobeerd te downen maar ging maar met 3.5 kb per seconden... :'(

Maar wel ff de resultaten hier aanbieden ter beoordeling hè?? :)

Re: 538 Liberty X remix-contest

Quote van de site:
[/B][/QUOTE]

Ook al kreeg ik bruut veel geld toe!!! Dan nog deed ik het niet!!! Never, Never comercieel!!!:[>

Voor degene die het met mij oneens zijn> Respect! Geen discussies!:bekdicht:

:biertje: :biertje: :biertje:

Ik kende het origineel niet eens, maar daar zit volgens mij ook een hele bekende sample in. De bassline komt me anders heel erg bekend voor:confused:

ik doe hier misschien wel aan mee voor de lol...to be continued ;)

wat geen discussies...zeg t dan niet :D

Ik wil dat zangeresje wel naar binnen zuigen.. :P

Origineel geplaatst door Pjotr G
wat geen discussies...zeg t dan niet :D

Whaha! Je hebt gelijk Pjotr! Mijn mond is gesnoerd!:bekdicht: :bekdicht: :bekdicht:

Origineel geplaatst door OnAcid
Ik kende het origineel niet eens, maar daar zit volgens mij ook een hele bekende sample in. De bassline komt me anders heel erg bekend voor:confused:

de breakbeat is van mantronix *D

hey! mantronix is really great! But my style is much *pumtiediediew pum te pum* BETTER!

Ta ta ta taaa, Ta ta ta taaaa UUUUHUtaaak! chik! Better!!!

Belachelijk grote sample-packs zeg.

Tjemig de pemig. Drumloops van 4 minuten,
Vocals van 1 min 50 waarvan alleen de eerste en laatste 10 seconden zang bevatten. Gek he?!?!

Ik doe niet meer mee. Als die gasten al te belazerd zijn om die samples in redelijke stukkies te knippen. :bekdicht:

Tjemig de pemig. Drumloops van 4 minuten,
Vocals van 1 min 50 waarvan alleen de eerste en laatste 10 seconden zang bevatten. Gek he?!?!

Ik doe niet meer mee. Als die gasten al te belazerd zijn om die samples in redelijke stukkies te knippen. :bekdicht:

dan maar ff een subtiele hint geven naar de organisatoren? iedereen meelen!!!!!! ;)

ok ik doe toch ook maar niet mee lol wat een bleude samples

De vraag van 538 is dus of je een remix van een remix wilt maken...??

Ik zal eens luisteren en net als Pjotr zeg ik;
<To Be Continued>

Inderdaad wat belachelijk groot van formaat die samples. En je inzending moet voor 14 oktober binnen zijn. Nou dat red je niet eens met een modem

Origineel geplaatst door krz

de breakbeat is van mantronix *D

Hehehehe, ik heb die CD zelfs hier ergens! Was één van mijn eerste CD aankopen. Natuurlijk stukken beter dan dit rip off versietje van Liberty X.

En toch ga ik eens proberen te remixen, ... als ik de tijd vind.

Eric

Back