Philip Rees MDS probleem (Din sync)

JohnDoe31

Gedeactiveerd account
als ik me MDS op een uitgang van de amt8 zet en de sync out van de MDS naar of me MC202 of TR909 doorprik.
Gaan me MC of TR over de zeik .... lees het lijkt alsof ie op 400 bpm staat. Als ik me tr 909 sync aan me mc 202 gaat dat prima. Ik heb nog een din kabel gesoldeerd maar dat maakt niks uit

Heeft iemand een idee ?

zou ie 'out of the box' moeten werken ?
zou het kunnen dat logic allemaal troep stuurt zodat ie het niet meer snapt ?

er zijn toch gasten hier die em gebruiken ?

please help me , ik kan er niks over vinden en philp rees reageert ook al niet ...grrrr

any info ?

txs !!!!

ik hoop zo dat het optelossen is want ik word echt gek na 2 maanden wachten op dat ding omdat hij dead on arrival aan kwam !

ik ga zeker checken nogmaals txs !

Ik heb die Doepfer MSY gekocht en nu loopt alles netjes mee.

Alleen selecteren van de patterns op de 808 schijnt zo te horen, maar ik vind het niet echt netjes...moet maar zo.

Trouwens wel suf he, dat zo'n simpel protocol tussen een paar simpele drumdoosjes/synths perfect werkt en via midi-sync vaak problemen geeft.:erm:

Ik had ook dat 400bpm probleem en volgens mij speelt ie dan alleen de eerste tel(en).
Even opnieuw kabels aansluiten met instrument aan/uit (even uitproberen) wil ook wel eens helpen.

Midi Timecode ?

Midi Timecode ?

Kijk eens in je midi settings. Je moet namelijk geen Midi Time Code (MTC) naar je MDS sturen.. want daar kan ie niks mee. Gewoon MidiClock + MMC (Midi Machine Control)... en verder niets.

Dat zou 't prima moeten werken.

Ik gebruik ook een MDS achter een AMT8.. en heb daar nooit problemen mee.

ik ga het proberen maar echt netjes vind ik het niet
en de oplossing snap ik ook nog niet helemaal maar we gaan het proberen.

maar lag het dus aan de MDS ?

txs iig !

txs craz
maar ik blijf het eerste noot probleem houden .

grrrrr

met mmc zegt de mds wel dat ook al staat me mpc op stil dat er een beat is ..

ik heb logiv effe geruild voor me mpc btw

Back