MonoTron
Initiating Sequence..
Nope sorry, op die CD staat van alles maar geen TWE en zelf heb ik alleen oude windows versie van TWE, aangezien ik nooit een mac heb gehad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

+1Als het enigszins hetzelfde is als met de Akai samplers, dan zal de driver uiteindelijk niet het probleem zijn, maar mogelijk wel het gebrek aan ASPI-layer in Windows 7.
Windows XP is de laatste waar ASPI voor geleverd werd (ook door Adaptec), en de software voor de Akai samplers had die vrij hard nodig.

En waarom blijf je dan, naast Samplers die nu zo'n 15 tot 20 jaar oud zijn, niet werken met computers en software met die leeftijd?
Ik werk ook gewoon nog met een XP PC, echter ik vind het gewoon leuk om te kijken of ik dit soort zaken toch werkend kan krijgen op nieuwere besturingssystemen, zoals Win10 X64. Ik heb tevens nog Chickensystem Translator, dus er is voor mij helemaal geen noodzaak om dit werkend te krijgen. . Wilde alleen mijn ervaringen delen.
onrechtstreeks met een verwisselbare schijf?