Tja het is gewoon 2x een dx7 toch? zon TX816 (zeg ik het goed?) is 8 keer een dx7 als je 'm helemaal vol hebt, dat is veel vetter en neemt minder ruimte in
Nou ja, het oog wil ook wat en dan is zo'n DX5 toch wel een mooie bak. Toch is de klank toch maar 2x een DX7. Vergis je niet, het klinkt zoveel keer beter als de simpele (mono) DX7. Maar de king qua FM is voor mij nog altijd de TX816. Ik begrijp trouwens niet dat die bakken zo goedkoop weggaan de laatste tijd.
De prijzen zijn inderdaad niet meer wat ze geweest zijn, als je een beetje zoekt op marktplaats, speurders en consorten, dan vind je nog wel eens een DX-7, een M1 of een D50 voor rond de 150 - 200 euro. Maar 600 euro voor een DX-5 is natuurlijk niet veel, reken 200 euro voor reiskosten om hem in Orange County op te halen, dan heb je een machine die niet veel mensen in huis hebben staan.
ze gaan zo goedkoop weg om dat er bakken vol met dx achtige zijn geproduceerd....aanbod overstijgt de vraag.
Die verkoper van de DX5 is wel een grapjas want hij zegt in de laatste posting dat ie hem voor meer gaat verkopen dan toen ie geld nodig had (schijbaar had ie wat poen geritseld )...tot zo ver te volgen....Maar dan zegt ie dat er 0 reacties waren gekomen op zijn goedkope vraagprijs!!!!!!....Dan wens ik hem veel succes met een hogere vraagprijs... ...alsof ie hem dan verkocht krijgt!!!
Zijn er eigenlijk software versies van de DX-1 en de DX-5? Dan bedoel ik niet zo zeer FM-7, maar programma's die de DX1/5 zo natuurgetrouw mogelijk emuleren?
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.