Hallo allemaal,
Ik draai al een tijdje met een emu 1212m als geluidskaart, maar nu heb ik een vraag hoe ik die het beste kan instellen..
Ik heb de emu met een optische kabel (vanuit de Adat uitgang) naar mijn (Yamaha) versterker gelinkt, en de kaart doet het uitstekend.. maar nu kan ik bij de patchmix dsp verschillende sessions laden.
Zo kan je bijvoorbeeld sessions van 44k/48k laden, maar ook 88k/96k en 176k/192k
Ik krijg momenteel alleen geluid als ik sessions van 44k/48k inlaad.
Nu is mijn vraag uiteindelijk, welke kan ik het beste gebruiken om de beste muziek kwaliteit te krijgen naar mijn speakers.
Ik gebruik in princiepe alleen reason 3.0
alvast bedankt
Lennart
Ik draai al een tijdje met een emu 1212m als geluidskaart, maar nu heb ik een vraag hoe ik die het beste kan instellen..
Ik heb de emu met een optische kabel (vanuit de Adat uitgang) naar mijn (Yamaha) versterker gelinkt, en de kaart doet het uitstekend.. maar nu kan ik bij de patchmix dsp verschillende sessions laden.
Zo kan je bijvoorbeeld sessions van 44k/48k laden, maar ook 88k/96k en 176k/192k
Ik krijg momenteel alleen geluid als ik sessions van 44k/48k inlaad.
Nu is mijn vraag uiteindelijk, welke kan ik het beste gebruiken om de beste muziek kwaliteit te krijgen naar mijn speakers.
Ik gebruik in princiepe alleen reason 3.0
alvast bedankt
Lennart
Ik heb de geluidskaart netjes in de pc geplaatst en de bijbehorende software geinstalleerd. 1e keer deed hij het niet na het opstarten. De software werkte wel en de metertjes sloegen ook uit als ik iets afspeelde maar geen geluid. Allereerst software deinstall, de pc weer open en de geluidskaart in een andere pci slot erin. De software weer geinstalleerd. En jah hij deed het. Ik weer blij. Hij deed het 1 dag goed. De volgende dag ik alles aangesloten op de 2 inputs. De meters sloegen uit maar er kwam weer GEEN geluid. Of ik iets afspeel (mp3) of geluid stuur via de inputs. NIKS. . .
Ik weet niet wat voor soort instelling ik moet aanhouden. Maar ik heb verder niks veranderd aan de instelling het is dus standaart.