Nu had ik er expres Tiesto bij gezet voor je. Klik je het topic toch aan
Denk trouwens niet dat Tiesto sounds gaat zitten maken voor zichzelf en dan deze verkopen.
Puur marketing. Men koopt de naam. Dat lijkt me wel duidelijk. Tenzij iemand het tegendeel beweert.
Origineel geplaatst door Devon-Miles iemand heeft die sounds gemaakt voor zijn tracks .. kan even niet op de naam komen. maatje van me heeft zijn virus gekocht.
Sterker nog, bij access waren ze zo blij met hem als klant, dat ze speciaal voor hem wat sounddesigners aan t werk hebben gezet. Dit is de soundset die die gasten hebben gemaakt.
Zal wel de Mike Clark soundset zijn. Access was er zelfs zo blij van dat ze per ongeluk zijn soundset gebundeld hebben bij een Ti update. Was ook binnen afzienbare tijd verholpen.
Tijdens de 1e DJ Expo in Eindhoven (2 of 3 jaar geleden) werden een aantal van deze soundsets verloot onder de bezoekers. Het kan zijn dat het een van die exemplaren is.
Als je een Virus Ti hebt kun je een tiesto soundset erbij kopen maar acces heeft een fout gemaakt door bij de eerste aantal exemplaren de soundset gewoon op de installatie disk te zetten van je plugin dus heeft eigenlijk iedereen hem nu via downloaden van anderen want die hebben hem natuurlijk gewoon op het internet gezet ...het is trouwens ook niet veel bijzonders.. je hoort wel dingen die die heeft gebruikt in die radiohitjes...
Heb de demo beluisterd. Zo schokkend vind ik hem niet. Misschien ken ik Tiesto niet goed genoeg om er iets uit te herkennen.
Ik maak liever mijn eigen klanken. Beetje draaien aan de knoppen en je hebt al iets moois.
Ligt denk ik aan de werkwijze. Of je bouwt je nummer om de sound heen, of vult je nummer aan met een sound. Bij die laatste is het toch effectiever om zelf iets te fabriceren. heb je eerder gevonden wat je zoekt. Ik heb zelden presets gehoord die direkt toepasbaar zijn in een al bestaand nummer.
Maar goed iedereen maakt wel fouten door zoiets aan te schaffen. Veelal is de omschrijving en de hitgarantie al voldoende om mensen te laten dokken.
Ik weet nog dat ik ooit voor mijn SY85 2 floppy's kocht met pianoklanken (stonden 10 samples op gekloof ik) voor 60 gulden. Ook een synthesizer collectie van 3 floppies met 63 samples. Kosten 100 gulden. Tja, er is niets veranderd.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.