[OSCar] Te koop! Allermooiste

Cisco

advancedtechnoresearch
Ja hoor!!! Er staat er weer een bij Music-House! En wat voor eentje! Absoluut de mooiste ooit gezien!!!

Tja!!! Daar betaal je ook terecht 2099 europieken voor!

Maar dan heb je ook een bak, waar je je 96 jarige, op intensive care liggende oma nog uit de coma kan trekken!!! Whehe!:bekdicht:

:doei:

Re: [OSCar] Te koop! Allermooiste

Origineel geplaatst door Mangina

Tja!!! Daar betaal je ook terecht 2099 europieken voor!

Ow ja, da's die gouden uitvoering met diamanten knoppen! :P

Origineel geplaatst door mono-poly
een SE1 is toch niet echt te vergelijken met een oscar.
ik zou eigenlijk niet weten wat wel hoor.

Hallo guys! Heb deze bak alleen maar gespot hoor! Tuurlijk ben ik hetzelf ook niet met die prijs eens! Maar ik zie het zo! (ik dan!) Een tr-909 kocht je in 1983 ook voor een bedrag met drie cijfers, nieuw! Wel te verstaan! Hier zijn er circa 10.000 van gemaakt! Kijk wat ie nu kost! En! Kijk hoeveel alternatieven oftewel klonen hiervan gemaakt zijn! In feite is de prijs die ze tegenwoordig voor een 909 betalen, nog veel belachelijker als van deze OSCar!

Van de OSCar zijn er immers maar 2000 gebouwd! (Vanaf "83) Waarvan er maar 1300 over de hele wereld midi beschikken!!!
Oke! Ben het met jullie eens!!! De prijs is belachelijk duur! Maar je hebt het hier wel over een OSCar in gloednieuwe vorm!!! Heb zelf een OSCar! (En dacht dat die van mij mooi was!) Maar deze bakken in deze toestand, zijn gewoon terecht geld waard! Je doet je ferrari van bouwjaar "69 toch ook niet kwijt voor de inkoopsprijs van toen???

En precies wat mono-poly zegt! Ken bijna alle oude bakken wel van klank! Maar heb tot nu toe nog nix gehoord wat ook maar in de buurt kwam van een OSCar!!!

[dit is gewoon mijn mening] Ik vind gewoon dat die oude zeldzame bakken met z'on unieke en onvervangbare sound gewoon geprezen moeten worden.

Ik kon 6 jaar geleden bij Martijn ook een OSCar kopen voor 2100 gulden! Weet ik veel dat dat ding over zoveel jaar het dubbele opbrengt?

Is hetzelfde met speelgoed! Ik speelde vroeger met Transformers, naarmate ik ouder werd heb ik al die toys weggegeven! En Nu! Kom ik er achter dat die speeledingetjes tegenwoordig Goud-Geld waard zijn!!!

PS: Mijn mening! Ik hou van jullie allemaal!!!
:biertje: :biertje: :biertje: :okdan:

klagen over te hoge prijzen in de handel is zo lekker zinvol.
iedereen wil zelf natuurlijk wel de hoofdprijs als ze hun synths verkopen of inruilen. de tijden dat mensen niet wisten dat "dat oude spul" nog wel iets waard is liggen reeds ver achter ons.

en natuurlijk zijn winkels duurder dan prive handel, zeker als ze garantie geven op al die rotte ouwe bakkies. jullie werken toch ook niet voor niks? en weet je wat een beetje winkelpand tegenwoordig aan huur moet opbrengen?

ik zou zeggen: wake up and smell the roses

:duivels:

Origineel geplaatst door Mk II
klagen over te hoge prijzen in de handel is zo lekker zinvol.
iedereen wil zelf natuurlijk wel de hoofdprijs als ze hun synths verkopen of inruilen. de tijden dat mensen niet wisten dat "dat oude spul" nog wel iets waard is liggen reeds ver achter ons.

en natuurlijk zijn winkels duurder dan prive handel, zeker als ze garantie geven op al die rotte ouwe bakkies. jullie werken toch ook niet voor niks? en weet je wat een beetje winkelpand tegenwoordig aan huur moet opbrengen?

ik zou zeggen: wake up and smell the roses

:duivels:

Niet helemaal mee eens!!!:confused:

Maar........ It's :okdan:

Ik zou jullie eerlijk zeggen! Als ik op dit moment niet in het bezit zou zijn van een OSCar? (Terwijl ik weet hoe die klinkt?)

En ik zou er 1 in topconditie willen hebben? Dan had ik het geld er misschien toch wel voor over!

Klinkt erg dom!!!!! Maar ik heb mijn OSCar al een tijd! En het walst gewoon over elke oude/nieuwe bak heen!!! Blubber, modder, mest-Vet!!!

Origineel geplaatst door 6 trak
$ 2998 shipping anywhere included :[> :fuckoff:
you have a mud fat synth and a boneless wallet!

Ja! Inderdaad!

Die gasten hebben echt wel de eerste prijs gewonnen, voor de Rip-Off! van het jaar!:fuckoff: :fuckoff: :fuckoff:

Maar ik durf te wedden dat die jappen em over 4 mnd maximaal verkocht hebben!

Zijn genoeg gekken die het er voor geven! Ik ben zelf ook een absoluut ziek-freak! Maar 3000 dollar???? :fuckoff: Fuck off!:fuckoff:

Origineel geplaatst door senso
OK, 2099 Euro is verrekte veel geld. Maar vraag maar een aan een OSCar bezitter of hij
hem voor de helft daarvan aan je wil verkopen. Dan weet ik al wat het antwoord is:

:D :fuckoff: :kont: :walker:

NOOOIT!!!!

it's sold...............end of discussion!

Origineel geplaatst door De Toverkoning

NOOOIT!!!!

dus de oscar kickt de ass van de cs1x ????

:kroon:

Back