Origineel geplaatst door OnAcid
En dan weet ik nog wel een naam voor een 303 achtige patch.![]()
Daar heb ik inderdaad als een paar patches van.
Ook met de heftige distortion die in de synth zit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door OnAcid
En dan weet ik nog wel een naam voor een 303 achtige patch.![]()
Origineel geplaatst door Sycorax
Komt er ook een demootje van? En hoe zit het met het CPU-verbruik? Is het netjes geprogrammeerd?
RobOrigineel geplaatst door Sycorax
Laatste vraagje dan: Kan het zijn dat je die VSTi in samenwerking met Waldorf hebt gemaakt? Klinkt er toch een beetje naar...![]()
staat naast mij ...
Rob (eeh ik rook nie)
Origineel geplaatst door Niels
Hoe zit het met de modulatiemogelijkheden Rob ? Ik hoop dat juist op dit punt de mogelijkheden groot zijn. Verder neem ik aan dat alle parameters aan te sturen zijn via midi controllers ?
De demootjes klinken trouwens veelbelovend.
Origineel geplaatst door Roel
het geluidje in "zuiger.mp3" lijkt toch wel heel erg op virus C preset D119 "Vorwerk"
Origineel geplaatst door Niels
Rob komt met nieuwe filters ! Ik ben benieuwd !
Enkele features zoals stereo filters...
Origineel geplaatst door bikkel
*applaus*
En de rest van de specs mogen er ook wel zijn!
Origineel geplaatst door robpapen
Los van dat ook nog eens zeer goed en snel te bedienen. Geen achterlijke kleine knopjes en value weergave.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Tja, van zo'n pro53 interface wordt de wereld niet veel blijer, behalve dan dat het er leuk uitziet. Mag ik aannemen dat je (Rob) synth met hardware te bedienen is?
Persoonlijk vind ik faders overzichtelijker bij software. Met je muis een rondje trekken om het volume open te draaien of in het midden aanklikken en dan de muis omhoogslepen om te eindigen buiten de synthesizer is zo vaag.
Oh, en je mag natuurlijk m'n naam gebruiken voor een mooie preset, al zou ik bij god niet weten wat je bij een greatmuffin moet inbeelden... een vette bas met die alles behalve helder klinkt??? :confused:
Zou ik graag willen gebruikenOrigineel geplaatst door robpapen
The great muffin zou inderdaad goed zijn voor een vette MiniMoog style bass.Zou ik graag willen gebruiken
Rob