VSTi Rob Papen Synth

He Rob

DVD Boxed ???
zit er dan ook een home video van jouw bij waarop je een reis maakt door de ins en out van de wonderewereld die sounddesign heet.

Zou best Cool zijn.

Laterz Djody

Origineel geplaatst door djody
He Rob

DVD Boxed ???
zit er dan ook een home video van jouw bij waarop je een reis maakt door de ins en out van de wonderewereld die sounddesign heet.

Zou best Cool zijn.

Laterz Djody

LoL

Neeeee, nog niet ;)

De verpakking is een DVD box. Die vind ik namelijk erg handig en je kunt er een boekje in kwijt (in dit geval de manual).

Op pagina 2 staat dit in de manual:

Thanks to (in alphabetical order) Dutch Synth Forum, Ivan Willems, Kelvin
Russell, Patrick Anglard, Scot Solida and all beta testers!

:biertje:

Rob

WOOOO! :okdan:

Albino staat voorlopig nog even op mijn verlanglijstje...

Mischien het niet eens zoon slecht idee als product.

Een Masterclass Sounddesign By Rob Papen op DVD....

Tja wie weeet wat de toekomst brengt.

Laterz

Mischien het niet eens zoon slecht idee als product.

Een Masterclass Sounddesign By Rob Papen op DVD....

Tja wie weeet wat de toekomst brengt.

Laterz

Die gaat er ooit komen...
Dat is erg veel werk trouwens...

Cheers,
Rob

He rob

Ik kan me voorstellen dat dat veel werk is, want het moet dan ook echt in een keer goed overkomen.
En de opbouw van hou en wat je behandelt is ook nog eens heel erg belangrijk. Maar aan de andere kant
heb je je eigen Synth El Albino die je erbij kan doen om zodat iedereen meteen de Theorie kan praktizeren.

Mooi totaal pakket zou het worden.... Droom Droom....

Laterz

Lijkt me wel erg leuk om te maken. Een soort combinatie cursus/documentaire over Rob en sounddesign :)
Ik moet op het moment iets dergelijks gaan maken (documentaire/informatief programma) als opdracht voor m'n studie (Audiovisuele vormgeving), en ik zat er idd aan te denken om iets in de richting van muziek en het DSF te doen. Een beetje Loladamusica-achtig zeg maar. Ik ben er nog niet helemaal uit maar als mensen toevallig suggesties of ideeën hebben is dat natuurlijk welkom :)

Nou Rob, het lijkt wel of er hier iets aan het bloeien is.. 8~

Ik vind het een erg interresant idee, ik kan bijvoorbeeld wel een
Gaaf Decor ontwerpen, Ik ben ook Ontwerper, dan is het balletje
al weer bijna rond.

HA laggu

Laterz

Nou Rob, het lijkt wel of er hier iets aan het bloeien is.. 8~

Ik vind het een erg interresant idee, ik kan bijvoorbeeld wel een
Gaaf Decor ontwerpen, Ik ben ook Ontwerper, dan is het balletje
al weer bijna rond.

HA laggu

Laterz

Romeins decor..of ...jungle decor...oude stroom centrale decor :D
Rob

Origineel geplaatst door robpapen
Romeins decor..of ...jungle decor...oude stroom centrale decor :D
Rob

En dan jij in resp. een toga, een tijgervel en een besmeurde blauwe overall achter de knoppen :D

Origineel geplaatst door King of Snake
En dan jij in resp. een toga, een tijgervel en een besmeurde blauwe overall achter de knoppen :D

LoL

Tis bijna carnaval hiero in Limburg...dus dat moet lukken 8)

Of een betonen ruimte met jouw daarin in een zeer confortabele
Fauteuil met een beamer als beeld scherm, met een acces virus als
controler voor El Albino op een buro.........

Of......

laterz

We kunnen er via de blauscreen metode ook een wat virtualer randje aangeven.
Dan zou je over de een 3d opervlak van de Albino heen kunnen lopen en tijdens de
wandeling de afzonderlijke onderdelen kunnen bespreken. Om dan bijv de het Ocs veld
te switchen spring je gewoon even op de desbetrefende knop en het veld wisseld....HAHAHA

Wat je wilt het kan allemaal.....

Laterz

Het moet natuurlijk ook weer niet té ingewikkeld gaan worden :)

Origineel geplaatst door King of Snake
Het moet natuurlijk ook weer niet té ingewikkeld gaan worden :)
'

'T was ook alleen even wat ideeen spuien.
Als er een serieus plan zou zijn dan wordt het natuurlijk een ander verhaal.
Maarja wie weet wt de toekomst ons brengt.

Laterz

Hee Rob,

gefeliciteerd met die nette review in Interface... het artikeltje mocht wel wat uitgebreider, maar tis best positief

ik heb ook nog veel plezier van de albino, al zou iik wel graag meer paramaters willen kunnen automatiseren (filter balance en fx parameters en envelope waarden)... maar hij is wel errug vet

Timo

Origineel geplaatst door Timo
Hee Rob,

gefeliciteerd met die nette review in Interface... het artikeltje mocht wel wat uitgebreider, maar tis best positief

ik heb ook nog veel plezier van de albino, al zou iik wel graag meer paramaters willen kunnen automatiseren (filter balance en fx parameters en envelope waarden)... maar hij is wel errug vet

Timo

Thnx. Jammer dat de demo-song op de Interface CD de MP-3 is. Je mist nogal hoog hierdoor. De solo-klanken kwamen beter uit.

Ik meende dat je filter balance kon gebruiken in de modulation matrix. Even kijken hoe dat zit.
Inderdaad zou het gaaf zijn als je alle Envelope parameter zou kunnen moduleren.
Iets voor een toekomstige update.

Cheers,
Rob

raad us!

ik heb die interface net binnen, omdat ik samples gedownload had van de ernesto en bastian remix!
gerwin en finne worden geprezen in dat blad [goed werk knapen!]

maaruh dit is nog maar nr. 1 van de vele goeie reviews die albino gaat krijgen :)

gr
mw

Nu nog in Sound on Sound komen, dan zit je helemaal gebakken :) (of is 'tie daar al geweest?)

Back