VSTi Rob Papen Synth

Andere muziek met Albino...

Andere muziek met Albino...

Larry Ortega of LJ Productions!
http://www.ljpro1.com/The_Funky_Albino.mp3

Drums en percussie zijn niet door Albino.
Gemaakt met fruity loops en eigen drumsamples!

homepage: http://www.ljpro1.com
VERY talented guy

Sommige mensen denken dat Albino alleen voor dance is..maar dat is niet waar.
Deze fusion song bewijst dat. Ik probeer altijd zoveel mogelijk stylen sounds te maken (omdat ik dat ook erg leuk vind om te doen..).

Cheers,

Rob

Zit daar eigenlijk een arp in? Ik geloof het niet zeker hé. Van plan Rob? Maar zo ééntje a la Orbit3. Dat zou neig zijn !

Origineel geplaatst door Flatron
Zit daar eigenlijk een arp in? Ik geloof het niet zeker hé. Van plan Rob? Maar zo ééntje a la Orbit3. Dat zou neig zijn !

Er zit nog geen arpeggiator in the Albino. Waarschijnlijk is dat ingespeeld of the arpeggiator van de sequencer.
Arpeggiator is wel gepland voor een volgende grote update :koffie:

Cheers,
Rob

nou dat was al lang bekend hoor, maarreh...hebben we daar al een ETA voor? :)

Origineel geplaatst door EDP
baskische afscheidingsbeweging

ik bedoelde eigenlijk Estimated Time of Arrival. Oftewel: WANNEER?? :D

tja...de albino is bij mij (helaas?) dezelfde weg opgegaan als alle voorgaande en eropvolgende softsynths;
ff spelen met de demo, dan raakt ' ie in ongebruik, en dan wordt 'ie weer van de computer gehaald. 't blijft voor mj toch makkelijker om met m'n hardware aan de slag te gaan..hoewel ik wel moet zeggen dat 't ff spelen met de demo in dit geval wel een flinke tijd geduurd heeft.

Origineel geplaatst door King of Snake
nou dat was al lang bekend hoor, maarreh...hebben we daar al een ETA voor? :)

Dat is nog even programeren en er komen nog andere features in.
Een release "tijd" is geplaned, maar te vroeg om te noemen.:smeris:

Tuurlijk zullen dan ook een hoop extra presets erbij komen.

:biertje:
Rob

misschien een ideetje om pakktjes met presets van gebruikers op je site te zetten, ik ben zelf al aardig aan het programeren geweest ermee ehehe

Gemeen zeg... :-D

Gemeen zeg... :-D

Hoi,

Afgelopen zaterdag was er hier een "masterclass training".
Eén van de aanwezige mensen had ook een Albino en ik kon de verleiding niet weerstaan om even Albino V2.0 te laten zien. De nieuwe GUI, de SYNC oscillators en natuurlijk de nieuwe arpeggiator :-D

Dat is natuurlijk gemeen... maar zodra de release op handen is (duurt echt nog even) breng ik jullie tijdig op de hoogte ;-)

Cheers,
Rob

Re: Gemeen zeg... :-D

Origineel geplaatst door robpapen
Eén van de aanwezige mensen had ook een Albino en ik kon de verleiding niet weerstaan om even Albino V2.0 te laten zien. De nieuwe GUI, de SYNC oscillators en natuurlijk de nieuwe arpeggiator :-D
Ik ben benieuwd! Snel een opvolger. Dat mag ik wel.

Hoi,

Dat is natuurlijk gemeen... maar zodra de release op handen is (duurt echt nog even) breng ik jullie tijdig op de hoogte ;-)

Cheers,
Rob

GRRRRRR!!! Hoe lang nog?!?! (voor kerstmis hopelijk?)

Hoi,

Cheers,
Rob

Screenshots, screenshots!!!!

Heb de demo gebruikt in een ambiant track, en kwam goed uit de verf. Maar als er een update aankomt wacht ik nog wel even met de aankoop. :Z :Z

ik heb met de demo van versie 1 gespeeld en wilde Albino meteen hebben. Helaas is mijn huidige computer niet echt muziekfahig. Begin volgende jaar koop ik een nieuwe pc puur voor muziek en dan koop ik Albino V2 er zeker bij (met denk ik NI Battery, Pro53, spectrasonics atmosphere).

wanneer komt V2??? kan ik daar ook vast rekening mee houden met sparen.

Hoi,

Cheers,
Rob

en versie 2.0 ziet er mooi uit :D

Back