VSTi Rob Papen Synth

Wow!... het kan aan mij liggen (mijn gemoedstoestand ofzo) maar ik vind de DSF naam presets veel spannender dan de standaard demo presets opzich :) Ik denk dat er nog wel wat BamBam's in trancenummers gaan komen...of Johny Busca's in DnB!

Ik klink wel lief ;) Ben ik ook natuurlijk >:| Je presets passen goed bij de sfeer van de namen vind ik Rob!

(Had ik het er nou vanochtend over dat ik hem nog niet zo heel vet vond qua sound? Moet ik toch op terug komen...Vind het wel Anders vet dan bv. de FM7...)

Wat ook erg positief aan deze synth is... hij gebruikt weinig CPU tijd!

Origineel geplaatst door Almeros
Wow!... het kan aan mij liggen (mijn gemoedstoestand ofzo) maar ik vind de DSF naam presets veel spannender dan de standaard demo presets opzich :) Ik denk dat er nog wel wat BamBam's in trancenummers gaan komen...of Johny Busca's in DnB!

Ik klink wel lief ;) Ben ik ook natuurlijk >:| Je presets passen goed bij de sfeer van de namen vind ik Rob!

(Had ik het er nou vanochtend over dat ik hem nog niet zo heel vet vond qua sound? Moet ik toch op terug komen...Vind het wel Anders vet dan bv. de FM7...)

Wat ook erg positief aan deze synth is... hij gebruikt weinig CPU tijd!

Tof om te horen!!
Rob
het regent e-mail hier met vragen....

Apple and Emagic Logic support

Apple and Emagic Logic support

Hoi,

Helaas ook slecht bericht (alweer uit Emagic hoek).
Er zijn problemen met de Apple VSTi Albino en alle andere LinPlug VST producten.

Emagic is moedwillig VST aan het saboteren om hun nieuwe AU te pushen.
Officieel is VST dood voor Emagic.

Eindeloos heeft LinPlug geprobeert om het probleem op te lossen.
Emagic laat het geheel afweten!!
No support at all!

De problemen zijn niet aanwezig in alle Apple Logic versies.

Afhankelijk van het support van Emagic zullen wij trachten een AU versie uit te brengen.
Dit om zoveel mogelijk eindgebruikers tevreden te stellen.

Helaas Apple Logic gebruikers.

Rob Papen

nou, net ff de DSF presets beluisterd en ik moet zeggen dat ze erg goed zijn..ook wel ongeveer wat je d'r van verwacht.:) qua naam/type geluid bedoel ik dus.

en ik heb ook ff met de synth zelf zitten spelen en die is ook erg leuk. ik stond ervan te kijken hoe snel ik de raarste geluiden d'r uit kreeg door ff aan wat willekeurige knopjes te muizen. erg veelzijdig ook. complimenten!

wanneer komen de SOS en de Duitse Keyboards review? ;)

Olaf

Origineel geplaatst door olafmol
wanneer komen de SOS en de Duitse Keyboards review? ;)

Olaf

Dat weet ik niet. In iedergeval heeft KEYs de primeur in de uitgave van Januari 2003 (komt begin december).

Groetjes,
Rob

Ik heb 'm alvast geplugd op een ander forum... :)

en ikke ook ;)

Origineel geplaatst door robpapen
http://forum.cubase.net/forum/Forum4/HTML/007694.html

...

We zullen nog moeite krijgen om opgemerkt te worden vrees ik.

Rob

Dat waag ik toch te betwijfelen Rob...... Naast een beest van een engine, een gigantische berg goede presets, dat spreek snel tot de verbeelding, zal snel veel over gepraat worden.
zie de kvr review.
Ik heb er vertrouwen in, geef je ook aandelen uit?

Origineel geplaatst door ><i
Dat waag ik toch te betwijfelen Rob...... Naast een beest van een engine, een gigantische berg goede presets, dat spreek snel tot de verbeelding, zal snel veel over gepraat worden.
zie de kvr review.
Ik heb er vertrouwen in, geef je ook aandelen uit?

http://www.kvr-vst.com/forum/viewtopic.php?t=11783&postdays=0&postorder=asc&start=0

Lees deze thread eens!

Ben ik blij dat er een DSF is!

Waar heb ik dat aan verdiend dat ik daar zo word neergesabeld.
Ik geloof ik ga niet meer online vandaag... =(

Rob

haha ja van die amerikaanse forum is wel vaker een soort flame theekransje boeit dat. Er wordt tenminste over je gepraat! Negatieve publiciteit bestaat niet.

Ja...maar ik ben dit niet gewend :(

Zelf benader ik mensen altijd met respect.
Ik heb nu een antwoord gegeven in deze thread. Ze hebben schijnbaar niet door dat er ook nieuwe VSTi gebruikers bijkomen. Er zijn legio mensen die gewoon blind mijn producten kopen.

Ze moeten zich diep schamen.!!

Ik roep ook dan ook iedereen op van het DSF een eerlijke review te geven (nadat je hem hebt geprobeert) op K-v-R.
Je eigen EERLIJKE mening over Albino.

Later,
Rob

ik ga in t weekend de demo eens uitproberen. Werk wel nooit met softsynths maar ja, moet toch ff "mijn" preset horen ;)

Origineel geplaatst door Pjotr G
ik ga in t weekend de demo eens uitproberen. Werk wel nooit met softsynths maar ja, moet toch ff "mijn" preset horen ;)

Dat zijn pas reakties die ik leuk vind! :biertje:

Valt wel mee toch? Eén ei die zijn mening uit en de rest corrigeert hem...

Sukkels zullen er altijd zijn.

Back