echt waar Rob, dat soort forums (gasstation op sonicstate enzo is er ook een goed vb van) zijn echt belachelijk...moet je je ook nix van aantrekken, doe ik ook (niet meer) .... hebben ze iets gekocht, prijzen ze het de hemel in, hebben ze iets niet gekocht, wordt het automatisch neergesabeld...verder zijn het een stelletje pubers die alleen maar lopen te flamen om hun ego te boosten.....daarom maakte ik ook de opmerking over de Sound on Sound en de duitse keyboards....daarin worden wel gefundeerde en goede reviews geschreven (over de keys hebik nog mijn twijfels) en die bladen worden ook gelezen door serieuze muzikanten die wat geld te besteden hebben voor goed spul...
denk wel dat uit marketing-oogpunt een wijziging van de interface zodat ie niet meer zo op delta3 lijkt een goed idee is, mocht daar nog budget en resources voor zijn..nu lijkt het voor veel mensen op een RP soundset voor delta3....en is het niet geheel duidelijk dat de synthengine is aangepast/uitgebreid
Olaf
denk wel dat uit marketing-oogpunt een wijziging van de interface zodat ie niet meer zo op delta3 lijkt een goed idee is, mocht daar nog budget en resources voor zijn..nu lijkt het voor veel mensen op een RP soundset voor delta3....en is het niet geheel duidelijk dat de synthengine is aangepast/uitgebreid
Olaf