VSTi Rob Papen Synth

Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Hmm... niet onaardig, maar 149 euro is veel te prijzig. Voor de helft van het geld
zou ik er misschien over na gaan denken (en ik denk vele anderen met mij).

Het is inderdaad een stuk duurder dan de meeste hardware synths :)

Hmm... niet onaardig, maar 149 euro is veel te prijzig. Voor de helft van het geld

Ja helemaal mee eens! VEEEEL te duur! Misschien dat ik er nog over na zou denken als je mij geld zou geven!

:stupid:
;) ;) ;)

Origineel geplaatst door Mangina
Nog gefeliciteerd Rob! Klinkt zwaar oke!!!:okdan: :halleluja

8)

Rob

Wat een tof ding...voor het eerst ben ik een beetje onder de indruk van een VST (vooral van de presets)...zeg zou je geen BAZZIMAN preset kunnen maken? (in de volgende reeks?) Ik dacht zelf aan een beetje blije lately-achtige bas.

(ik zat de afgelopen weken op srilanka en de malediven dus ik heb de vorige oproep een beetje gemist...voor die namen)

(bazziman gaat zijn portemonnaie af op zoek naar eurootjes)

Origineel geplaatst door bazziman
Wat een tof ding...voor het eerst ben ik een beetje onder de indruk van een VST (vooral van de presets)...zeg zou je geen BAZZIMAN preset kunnen maken? (in de volgende reeks?) Ik dacht zelf aan een beetje blije lately-achtige bas.

(ik zat de afgelopen weken op srilanka en de malediven dus ik heb de vorige oproep een beetje gemist...voor die namen)

(bazziman gaat zijn portemonnaie af op zoek naar eurootjes)

Hoi,
Bedankt voor je leuke mail. Tuurlijk staat Bazziman al in te txt file voor de volgende reeks sounds.
:okdan:
Rob

149 EURO!! Wat een astronomisch bedrag!!! Het is jereinste diefstal!!! Voor het gerecht met Rob Papen, uitperser van de armen!

Gelukkig kosten de plugs van Native Instruments en Steinborg slechts het dubbele zo niet driedubbele...

Voor het geval dat Kat Yidaki het cynisme verkeerd opvat. 149 euro is goedkoop. No kidding.

:)

Origineel geplaatst door Nolet
149 EURO!! Wat een astronomisch bedrag!!! Het is jereinste diefstal!!! Voor het gerecht met Rob Papen, uitperser van de armen!

Gelukkig kosten de plugs van Native Instruments en Steinborg slechts het dubbele zo niet driedubbele...

Voor het geval dat Kat Yidaki het cynisme verkeerd opvat. 149 euro is goedkoop. No kidding.

I Concur (oftewel steun die motie!)

Origineel geplaatst door Nolet

LOL :D

Maar het is US Dollar 149.
De Euro zweeft om moment daaromheen. De ene keer erboven, de andere keer eronder.
Dit komt vanwege het online systeem.

Trouwens in een sequencer mag je de synth meerdere malen gebruiken. Bijvoorbeeld 30 keer.
Daar hoef je niks extra voor te betalen!
;) ;) ;)

Rob

idd!

idd!

idd!

maar toch, voor sommige mensen kan dit aan de prijs zijn. :)
en voor sommige niet ;)

plus het eeuwige hardware/software debacle.

gr.
:maffia: mw

Re: idd!

Re: idd!

Origineel geplaatst door mw3003
idd!

maar toch, voor sommige mensen kan dit aan de prijs zijn. :)
en voor sommige niet ;)

plus het eeuwige hardware/software debacle.

gr.
:maffia: mw

Jip, dat is ook waar.
Mijn eerst Korg MS-20 koste Hfl 1600 en daarvoor heb ik heeeeel wat krantjes rondgebracht (voor diegene die het wil weten "De Limburger). Hiermee scoorde ik 3 jaar later een hit.

Natuurlijk geld mijn mening in deze zaak niet. Maar de Albino staat zijn mannetje naast de vele hardware die ik heb.

:biertje:
Rob

Origineel geplaatst door robpapen
Trouwens in een sequencer mag je de synth meerdere malen gebruiken. Bijvoorbeeld 30 keer. Daar hoef je niks extra voor te betalen!
..... en van die kopieer-apparaten voor hardware synths bestaan nog niet :D

Origineel geplaatst door CrimsonWarlock
..... en van die kopieer-apparaten voor hardware synths bestaan nog niet :D

:D

Mooie site!!!

Origineel geplaatst door CrimsonWarlock
Dank je Rob. Heb je Albino al ontdekt ;)

Zeker! Mooie overzichtelijke site.

Keep up the great work,
Rob

Origineel geplaatst door robpapen
Timo zeer bedankt voor je hulp. Peter Linsener is deze bug aan het oplossen.
Hij noemt het een [Memory leak].
Het is als een boot met een lek. Echter je hebt diverse soorten lekken. Eentje die je meteen vind en andere moet je even zoeken. Een update volgt dus.

Rob :peukie:

Is er al iets bekend betreft het dichten van het lek met Logic 5.2 en W98SE?

Origineel geplaatst door Boost303
Is er al iets bekend betreft het dichten van het lek met Logic 5.2 en W98SE?

Dit lek is gedicht en ook de Pentium iV spikes.
Zeer binnekort dus een update.

Later,
Rob

Back