VSTi Rob Papen Synth

Jaja, hou maar vast aan je onschuld :D

... en natuurlijk weet ik dat het zo niet bedoeld was... ;)

En goed voor jou dat je het te druk hebt om hier veel
rond te hangen!

Mvg.

CoolRunning

Howdie

Howdie

Hoi,

In navolging van dit erg leuk draadje, ben ik op mijn eigen forum dat gevestigd is op KVR hetzelfde begonnen.
Dit i.v.m. de nieuwe synth die in ontwikkeling is.

...er volgen weer een hoop presets en ik geen zin heb in "Bass-1 t/m Bass-9" =(

Dus mochten er mensen zijn die ook regelmatig op KVR vertoeven... "Be my guest" :)
http://www.kvraudio.com/forum/viewforum.php?f=55

Cheers,

Rob

Hoi Tom,

Toppie, ze staan erbij.

Ps. in de nieuwe Albino2.2 (RTAS) zitten wat extra "hardcore" sounds ;)
Junior Papen vind hardcore helemaal te gek en will samen met mijn een track maken 8) :biertje: :peukie:
Dat word lache

Origineel geplaatst door robpapen
PS. in de nieuwe Albino2.2 (RTAS) zitten wat extra "hardcore" sounds ;)
Junior Papen vind hardcore helemaal te gek en will samen met mijn een track maken 8) :biertje: :peukie:
Dat word lache

Rob for president! :halleluja

En op KVR onder de naam SigmundFreud heb ik er wat gepost. Ik blijf het geniaal vinden, presets luisteren en uitzoeken is gewoon veel leuker als je je eigen naam kan opzoeken. In Albino laat ik mensen ook altijd ff de RedTitan horen :D

Go Rob!

:dj: ;) 8)

RedTitan is ook niet verkeer, voor deze nw. synth.

Gave namen, Dunebunny is ook vet.
Alleen Prosac heb ik eruit gelaten. Anders krijg ik allemaal vette USA claims aan mijn plugin...8D :eureka: :maffia: :peukie: :dubbel:

hardcore sounds hehe :P
ik weet denk ik wel wie die gemaakt heeft, hoop dat het goed gaat met die jongen!

Origineel geplaatst door robpapen
Hoi Tom,

Ps. in de nieuwe Albino2.2 (RTAS) zitten wat extra "hardcore" sounds ;)

hoeveel presets heeft ons medeforumlid al voor je gemaakt?

En Rob, de Albino is toch niet zo oud - nu al aan vervanging toe ;-)

Wat ik van je begrijp is dat er een nieuwe VST komt van jouw hand, iig met je presets: is dit een programma vergelijkbaar met Albino of mikt het op een andere markt enz.

En begrijpelijk dat je niet teveel kwijt wilt, maar is het iets wat binnen een halfjaar beschikbaar komt, of is het lange termijn werk?

Oftewel: RedTitan is zeeeeeer nieuwsgierig!

PS Virkaz, je PB mailbox is vol!

Rob, ik zat op feedback.nl en de beschrijving die ze geven voor de Albino-synth is best tegenstrijdig ;)

Albino 2 is één van de beste virtuele semi-modulaire analoge synths. Hij is niet overladen met onnodige features.
Het is een pure steengoede analoge synth PC en Mac.

dat slaat dus helemaal nergens op.. een pure steengoede analoge synth... pc en mac.. volgens mij zijn ze een beetje doorgedraaid bij FB :dubbel:

:D :LoL:

Ze bedoelen natuurlijk de type sound.
Alhoewel... ik heb analoge onderdelen in mijn computer :mega:

Dus misschien hebben ze gelijk!

Cheeeeers,

Rob

Ps. de nieuwe synth heeft zeeeeer mooie filters (2stuks). Die zijn in sound erg Moog style.
Ook de resonatie is zeer goed IMO.
De synth heeft zoveel gave mogelijkheden dat ik er nerveus van word... Als een klein kind in een speelgoed winkel
:stupid 8) :peukie:

Misschien een stomme vraag maar is Albino2 nu ook 50 euro duurder geworden?

Origineel geplaatst door The Q
Misschien een stomme vraag maar is Albino2 nu ook 50 euro duurder geworden?

Albino2 kost advies Euro 199--
Niet verandert dus.

Groeten,

Rob

Albino is best een leuke synth zeker voor de prijs...

Als je al diverse synth hebt op VA gebied. is hij echter weinig verfrissend naar mijn mening !

Nou dat valt wel me Jaccis, gisteren even de demo op de Mac gezet en wat lopen stoeien.
Mooie, krachtige synth met karakter (vooral die mooie golven die om de minuut voorbijkomen, heeft mijn JP8080 niet ;) ) en dat is iets wat je vaak mist in software synths.

Goed, wat mijn vraag betrof: ik meende dat Albino1 € 149,00 koste maar dat had ik blijkbaar mis. (of niet duidelijk uit de doeken gedaan)

Komt er nog een AlbinoLE versie uit voor de minder draagkrachtigen onder ons? of doet dat afbreuk aan het produkt?

Origineel geplaatst door The Q
Nou dat valt wel me Jaccis, gisteren even de demo op de Mac gezet en wat lopen stoeien.
Mooie, krachtige synth met karakter (vooral die mooie golven die om de minuut voorbijkomen, heeft mijn JP8080 niet ;) ) en dat is iets wat je vaak mist in software synths.

Goed, wat mijn vraag betrof: ik meende dat Albino1 € 149,00 koste maar dat had ik blijkbaar mis. (of niet duidelijk uit de doeken gedaan)

Komt er nog een AlbinoLE versie uit voor de minder draagkrachtigen onder ons? of doet dat afbreuk aan het produkt?

Albino LE met 1 aan en 1 uit knop. Cool.

Coole synth Rob. Al iets bekend over een volgende stap die je met linplug gaat maken?

En wil je dat met ons delen?

Albino 3 met sample-sequencing ofzo.

Heb je Albino überhaupt wel eens gebruikt?

Back