28-7: 030303 Acid presents: Luke Vibert & Cylob @ Tivoli de Helling

030303 presenteert:
LUKE VIBERT & DJ CYLOB
28 juli 2006

030303 proudly presents a night of London style Acid, Breaks, Electro, Electronica, Techno, Hiphop, Hiphouse and house with two of Londons best underground Djs/Producers + the 030303 Djs. Both heroes Luke Vibert and Cylob will do a 2 hour dj set !! Lets get mental !

DJ Cylob heeft voor 030303 een 4 minuten durende mix gemaakt om alvast een klein beetje in de stemming te komen.

Check: www.030303acid.nl voor de speciale 030303 acid mix van Cylob en de flyer! Want die krijg ik er weer eens niet op?

Attachments

• helling_vibertcylob_b.gif
    helling_vibertcylob_b.gif
    23 KB · Bekeken: 118
That's for sure!!
4 uur lang engels underground...hopen datdie dag de zon niet schijnt en dat iedereen er lekker vroeg is :-)

Zo hee!! Wat een klapper! Wat relaxed dat Luke Vibert naar mijn eigen Utereg komt! :biertje:

De word is spreading in utrecht...
als je niet op vakantie bent moet je hier zijn :-)

wiil k byzyn

wiil k byzyn

okdan cylob

tydje geleden toch wel heel erg electro / breakin minded geworden
vooral ook omdat er zoveel te doen/nieuwe msc te beluisteren valt in warp land
- en cylob is eg een ok producertie
ok dan utreg:P :walker: hopla

Nog een persbericht:

LET’S GET MENTAL!!
LUKE VIBERT (WARP) | CYLOB (REPHLEX)
presented by 030303

Het Utrechtse acid-collectief 030303 presenteert op vrijdag 28 juli een avond ramvol vuige electro, slonzige electronica en kekke acid in Tivoli de Helling! Onder het motto: London Style, zijn twee van Londens beste underground dj’s/producers te gast: Luke Vibert (WARP) en Cylob (REPHLEX).

De Engelse Luke Vibert maakt platen op allerlei labels onder allerlei namen - je kent hem ook als Ace of Clubs, Amen Andrews, Kerrier District en Wagon Christ (hij lijkt trouwens echt een beetje op Jezus). In 2003 lanceerde Vibert zijn acid-hit: I love Acid en in 2005 kwam een acid-album uit: Lover’s Acid, waarin hij ingenieus IDM, jungle en acid combineert. Hij herintroduceerde het wereldberoemde acid-geluid in een nieuw jasje.

Cylob doet al bijna vijftien jaar mee in de elektronische muziek en heeft vijf albums op het REPHLEX-label (van Aphex Twin) uitgebracht. Zijn dj sets bestaan uit een euforische mix van acid, electro, techno, hiphop, hiphouse, house en ga zo maar door. In rap tempo zullen alle stylen de revu passeren zodat je echt wel moet dansen.(Luister naar de 4 minuten durende mix die hij voor let´s get mental gemaakt heeft op www.030303acid.nl)

Let op: beide helden draaien twee uur!

Het Utrechtse 030303 heeft net hun eerste plaat uitgebracht via Marguerita Recordings. De plaat bevat tracks van Mike Dred, Nederzuur, Cane en Acid Wolf. Binnenkort in alle betere platenzaken dus geldt nu ook voor thuis: Let’s get mental!!!

Informatie in het kort:

vrijdag 28 juli
LUKE VIBERT (WARP) & DJ CYLOB (REPHLEX)
presented by 030303
23:00 u | € 10,-

Tivoli de Helling
Helling 7, Utrecht
0900 235 84 86
www.tivoli.nl

23:00 - 01:00 030303 dj's (030303)
01:00 - 03:00 Luke Vibert (Warp, Rephlex)
03:00 - 05:00 Cylob (Rephlex, Breakin recs)

:okdan:

Ik begrijp dat wij natuurlijk allemaal coole nachtbeesten zijn, maar waarom zo griezelig laat man?! Ik heb de dag erna een overdag feestje waarop ik ook nog fris -relatief- voor de dag wil komen...

de 28e staat DMX Krew op een gratis feest/festival in belgie.. in de buurt van Brussel.. al laten jullie die nou ook even overkomen naar utrecht :eureka:

hehehehe .. :D

maar ik mis weer disco ! terwijl deze man toch redelijk wat van deze invloeden heeft gebruikt de laatste tijd zover ik me kan herinneren ..

In die 2 uur van zijn set zullen er vast wel wat disco plaatjes voorbijkomen al is het maar van zijn eigen alter ego Kerrier District!

2 Cathelijne: jammer dat je er niet bij bent...wanneer komt er weer een feestje van jullie? :-)

Sander

Freek... Dit vind ik wel heel erg hoor!!!! :-(
Je hebt toch wel geluisterd naar de mixen???
Ik moet bijna huilen...
Echt download een mix (is heel simpel) en geniet van de rollende 303's
Deze mixen gaan voor Bemmels doen misschien niet he-le-maal tot het graatje, maar ik vind ze geweldig!!!!

ga je ze luisteren?
voor mij???

:engel:

Origineel geplaatst door Bemcath
Freek... Dit vind ik wel heel erg hoor!!!! :-(
Je hebt toch wel geluisterd naar de mixen???
Ik moet bijna huilen...
Echt download een mix (is heel simpel) en geniet van de rollende 303's
Deze mixen gaan voor Bemmels doen misschien niet he-le-maal tot het graatje, maar ik vind ze geweldig!!!!

ga je ze luisteren?
voor mij???

:engel:

*D ga ik doen!

Back