28-7: 030303 Acid presents: Luke Vibert & Cylob @ Tivoli de Helling

Origineel geplaatst door sander
Registeren om te luisteren. :(
viel mij gisteren ook al op :(

rollende 303's hoeven per definitie geen acid-tunes te zijn

SMS303 in zeikmodus
M.i. is goa net als trance. Zo goed als altijd standaard 1-2-3-4 met heel af en toe een te voorspelbare dubbele kick op de 15e of 16e tel..

je weet wel...
boem boem boem boem tjilp bliep bliepderbliep zonder scherpe randjes wat acid musique kenmerkt

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door dob
Ik begrijp dat wij natuurlijk allemaal coole nachtbeesten zijn, maar waarom zo griezelig laat man?! Ik heb de dag erna een overdag feestje waarop ik ook nog fris -relatief- voor de dag wil komen...

precies. Morgen ga ik toch echt voor Rockit festival dus wil ik een beetje slaap krijgen zit dit er niet in.
Eigenlijk raar dat we precies die tijd kiezen waarin we van nature eigenlijk heel graag willen slapen, om eens flink te gaan feesten.

Nou ik ga kijken of ik dan in ieder geval de set van Luke Vibert kan meepakken...

Origineel geplaatst door King of Snake
precies. Morgen ga ik toch echt voor Rockit festival dus wil ik een beetje slaap krijgen zit dit er niet in.
Eigenlijk raar dat we precies die tijd kiezen waarin we van nature eigenlijk heel graag willen slapen, om eens flink te gaan feesten.

Nou ik ga kijken of ik dan in ieder geval de set van Luke Vibert kan meepakken...

Doen joh! Lig je je om 3.30 in je bedje!!!!! ;)

dam'n nog steeds op van verbijstering....grote opkomst voor deze 2 londense helden en de muziek was meesterlijk!!!!! :dj: :dj: :dj: :dj: :dj:
Zoveel nieuwe platen gehoord dat het maar goed is dat ik de titels niet weet anders had ik nu een 2de hypotheek kunnen afsuiten om te kunnen gaan shoppen bij boomkat :-))
Luke Vibert :{
Cylob 8D
Wacht maar op de foto's en filmpjes...hehe

zo, was weer een terechte editie van 030303 :okdan:

Vibert was twee uur lang aan het knallen.. zo krijg je het maar weinig!! ik ben persoonlijk nogal fan van de ouwe uk meuk.. en dat hebben we weer aardig voorbij horen komen. HELD

Cylob vond ik minder dan laatst op State-x in het paard.. maar was zeker ook een dikke set. Ik het wel het gevoel dat het geluid wat zachter stond tijdens zijn set. Ik von dhet geluid sowieso niet echt denderend. Drukte was wel ok.. na vibert werd het een stuk rustiger.

wel vaag dat twee keer achter elkaar bij een 030303 feestje, onze auto word ingebroken :erm: echt onbegrijpelijk

DSC00018.JPG

DSC00020.JPG

DSC00025.JPG

Origineel geplaatst door PlE
zo, was weer een terechte editie van 030303 :okdan:

Vibert was twee uur lang aan het knallen.. zo krijg je het maar weinig!! ik ben persoonlijk nogal fan van de ouwe uk meuk.. en dat hebben we weer aardig voorbij horen komen. HELD

Cylob vond ik minder dan laatst op State-x in het paard.. maar was zeker ook een dikke set. Ik het wel het gevoel dat het geluid wat zachter stond tijdens zijn set. Ik von dhet geluid sowieso niet echt denderend. Drukte was wel ok.. na vibert werd het een stuk rustiger.

wel vaag dat twee keer achter elkaar bij een 030303 feestje, onze auto word ingebroken :erm: echt onbegrijpelijk

serieus?!?!?
Waar zet jij hem neer dan? Bij de brandweer daarachter?
Dat is echt zwaar klote man...volgende keer gratis entree maar voor jouw dan.
Help mij wel herrineren dan...

nou de vorige keer met plaid stond hij in een zijstraat voorbij de pomp en toen waren wel een sportief wagentje, dus dan kan ik het me nog voorstellen.. toen hadden ze het slot open gebroken. Nu stond hij gewoon ik een parkeer vak aan die grote weg nog voor de pomp. we waren met een gewone familiewagen.. hebben ze een ruitje ingetikt, in de auto geweest.. maar niks mee genomen :confused: het enige wat ze echt mee konden nemen was mijn koptelefoon, maar die lag er dus nog. snap nie dat ze onze uit hebben uitgekozen

Allemachtig... ze zitten de hele tijd op hun laptop te kloten. Zijn ze nu aan het musiceren of hun mail aan het lezen?

Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Allemachtig... ze zitten de hele tijd op hun laptop te kloten. Zijn ze nu aan het musiceren of hun mail aan het lezen?

God allemachtig... Nog steeds zo'n bekrompen meningen hier... Het wordt vooral vervelend als je ze van ver hoort aankomen.

ik denk dat ze hun mail aan het lezen zijn ja.

jammer dat ik 't gemist heb..

Voor diegenen die de set van Luke terugwillen horen check www.030303acid.nl en download hem!!!

Ik moet wel zeggen dat weinig mensen hem naddoen om live on stage Unreal Tournement te spelen en ondertussen zijn e-mail kan checken en ook nog eens een mp3'tje op kan zetten om het publiek bezig te houden! ;)

Die set is gewoon vet...breaks..oldschool...ouwe rave...aciiiiieeeeed....electro...

Origineel geplaatst door mecanoiz
God allemachtig... Nog steeds zo'n bekrompen meningen hier... Het wordt vooral vervelend als je ze van ver hoort aankomen.

Ik vind niet dat je van live muziek kunt spreken als je niet minimaal 1 echt instrument bespeelt... en dat mogen heus wel draaitafels zijn die worden gescratcht of partijen die via een MIDI-keyboard worden ingespeeld.

Het mag dan mischien bekrompen klinken, maar ik vind dat een artiest meer moet bieden tijdens zijn optredens dan de hele tijd te turen naar het schermpje van z'n laptop. Dat is namelijk niet veel beter dan DJ's die enkel platen opzetten. Squarepusher bijvoorbeeld speelt tussendoor tenminste nog wat op z'n basgitaar en geeft dus extra dimensie aan zijn performance. Als ik naar Cylob & Vibert zou zijn gegaan zou ik me bekocht hebben gevoeld.

Ik vind squarepusher die een datje afdraait en daar vervolgens op een bas wat wezenloos overheen soleert ondoorgrondelijk saai.

Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Ik vind niet dat je van live muziek kunt spreken als je niet minimaal 1 echt instrument bespeelt... en dat mogen heus wel draaitafels zijn die worden gescratcht of partijen die via een MIDI-keyboard worden ingespeeld.

Het mag dan mischien bekrompen klinken, maar ik vind dat een artiest meer moet bieden tijdens zijn optredens dan de hele tijd te turen naar het schermpje van z'n laptop. Dat is namelijk niet veel beter dan DJ's die enkel platen opzetten. Squarepusher bijvoorbeeld speelt tussendoor tenminste nog wat op z'n basgitaar en geeft dus extra dimensie aan zijn performance. Als ik naar Cylob & Vibert zou zijn gegaan zou ik me bekocht hebben gevoeld.

ach man, luister naar die vette set! dan piep je wel anders.....hij kreeg de zaal anders goed los met z'n 'email' checken en daar gaat het toch ook om?

Als hij echt zijn mail aan het checken was, kreeg hij echt vette nummers opgestuurd :D.

Ik ben er geweest en het was ook echt gewoon 2 uur lang springen op de vetste nummers van AFX, Squarepusher, Vibert himself, en nog veeeel meer.. als er weer een Rephlex feestje is in NL ben ik er weer bij :okdan:

dat ge-emmer over mail checken moet ook maar es afgelopen zijn anno 2006 vind ik..

iemand die on stage aan knopjes draait vind ik niet veel spannender dan iemand die naar zn laptop tuurt. daarbij gaat het nog altijd om wat je hoort, dacht ik.

als je zonodig spektakel wil moet je misschien naar een kiss optreden gaan ofzo, of ac/dc. ;)

Ik kan iedereen in plaats van AC/DC of Kiss in deze Rammstein aanraden !

Meer vuurwerk, meer show, lekker ziek, Rammstein is ok....

Back