ik heb eens opgetreden op een festivalletje waar ceephax ook was geboekt, hij was niet komen soundchecken, en moest z'n speelgoed 10 minuten voor zijn optreden nog dronken opstellen op het podium. Dit bleek niet te lukken, was wat mis met het aansluiten(?), in ieder geval ging hij nu over tot dj'en, wat lachen was, dat kan hij gewoon niet
Naald sprong menigmaal over, geen platen die fatsoenlijk overliepen. Echt, gezicht van de promoter/boeker sprak boekdelen, not amused. Ik heb me wel vermaakt.
Ik begrijp het wel, die 'laptop op het podium is saai' discussie, visueel is het misschien niet echt bevredigend voor het publiek, dat niet weet wat er op het scherm gebeurt. Winamp of vst-tjes met de muis tweaken? Zelf heb ik altijd wat apparaatjes er langs staan, om nog een beetje de indruk te wekken dat er iets live gebeurt
maar zoals te vaak gezegd gaat het om het geluid.
Naald sprong menigmaal over, geen platen die fatsoenlijk overliepen. Echt, gezicht van de promoter/boeker sprak boekdelen, not amused. Ik heb me wel vermaakt.Ik begrijp het wel, die 'laptop op het podium is saai' discussie, visueel is het misschien niet echt bevredigend voor het publiek, dat niet weet wat er op het scherm gebeurt. Winamp of vst-tjes met de muis tweaken? Zelf heb ik altijd wat apparaatjes er langs staan, om nog een beetje de indruk te wekken dat er iets live gebeurt
maar zoals te vaak gezegd gaat het om het geluid.