Schaller tape echo..iemand ervaring mee?

Ik heb er zo een,maar hij werkt nog niet ok..tape draait,etc..heeft iemand deze wel eens gehad,is het de moeite waard hem op te knappen?

Attachments

• scaller1.jpg
    scaller1.jpg
    144,1 KB · Bekeken: 118
nog een foto..

nog een foto..

8)

Attachments

• scaller2.jpg
    scaller2.jpg
    135,6 KB · Bekeken: 100
He...leuk ding...ik denk altijd wel de moeite om hem te fixen...8o) Sommige dingen van Schaller zijn zeer gewild en andere niet.
Ik weet niet hoe ie klinkt maar hij ziet er wel mooi uit. Het lijkt wel een beetje dat de schuifjes niet echt heel erg stevig zijn.
Oude Schaller FX zijn soms niet al te best gebouwd...Een beetje plastic..Ik weet dat de aluminium uitvoering van de treble/bass boost een gewild ding is maar over de echos kan ik je niet veel vertellen...

.

.

ik kan de schemas nergens vinden,wordt speuren...ik kon hem niet laten liggen,wel weer teveel betaald maar ja,als ie goed klinkt...8)

Re: .

Re: .

Origineel geplaatst door RednoiZ
ik kan de schemas nergens vinden,wordt speuren...ik kon hem niet laten liggen,wel weer teveel betaald maar ja,als ie goed klinkt...8)

Thats life....

Re: Re: Re: .

Re: Re: Re: .

Origineel geplaatst door Slipperman
correctie...

Thats YOUR life...

Hoe bedoel je...Het gebeurt mijn wel eens dat ik achteraf iets heb gekocht en denk...hmm was best prijzig..ach ja...thats life toch?

..

..

wouw vet ding red

je heb van schaller ook schijf echos. prehistories maar wel vet volgens mij

Re: Re: Re: Re: .

Re: Re: Re: Re: .

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Hoe bedoel je...Het gebeurt mijn wel eens dat ik achteraf iets heb gekocht en denk...hmm was best prijzig..ach ja...thats life toch?

defineer een standaard leven :)

ik denk dat ie te koop komt te staan trouwens..

ik denk dat ie te koop komt te staan trouwens..

:okdan: mischien heeft iemand anders er zin in?

Is deze nog uit het buizen tijdperk? (google levert ff niks op over deze)
maar dan zijn die buizen eigenlijk meteen verdacht.
hoor je ook niet iets van een brom oid (zacht dan wel hard) op de uitgang of enig ander teken van leven (behalve draaiende tape dan)

Back