Eerste vrouw?

Deb

Nieuwkomer
Hallo mijn naam is Debbie en ben opgegroeid met synthesizers (mijn vader is muzikant en verzamelaar).
Zelf speel ik piano, maar ga me steeds meer bezig houden met electronische muziek.
Ik gebruik tracktion en renoise als sequencer.
Ik ben ook bezig met een website, maar daar ik niet zo handig daar in ben kan dat nog wel even duren :z
Maar het lijkt me tof om mijn eigen muziek op het web te kunnen zetten.

Doei :)

Welkom! Weer een vriendinnetje voor Carora ;)

er zitten hier wel een aantal zeikerds dat je haast zou denken dat ze een k*tje hebben...... :o:

Alaaf!

:doei:

en wat voor muziek is jouw muziek???

:doei:

Ola!:)

[toch frappant, mannelijke nieuwe leden krijgen nooit zoveel respons]

Ik reageer maar even niet omdat ik niet de indruk wil wekken dat ik alleen reageer omdat deb een dame is.......
Oh ik heb toch gereageerd. Nou in dat geval welkom Deb :D

bottom line... als deb een veelgestelde vraag stelt kruipen alle synthnerds kwijlend over de vloer en reiken ze antwoorden aan, terwijl ze voor een mannelijke newbie dat niet doen maar gaan lopen bashen.

DUS DEB! pas op! als jij veelgestelde vragen gaat stellen gooi ik je keihard om je oren!!

-C-

Origineel geplaatst door C738
bottom line... als deb een veelgestelde vraag stelt kruipen alle synthnerds kwijlend over de vloer en reiken ze antwoorden aan, terwijl ze voor een mannelijke newbie dat niet doen maar gaan lopen bashen.

DUS DEB! pas op! als jij veelgestelde vragen gaat stellen gooi ik je keihard om je oren!!

-C-

:erm: Deb heeft nog helemaal geen vgv gesteld...

:biertje: welkom

Back