[track] Unic - a Wolves Howl

Unic

El Musica
Hola,

Ik was voor iets anders op zoek naar een sample van een wolf, wist toen nog niet dat er een hele track uit ging komen:)
Tis een mix tussen een "landelijke" sound en "euro" rock sound.

Ben wel benieuwd wat jullie er van vinden. Heb toch weer een wat andere sound weten te creeeren..???

Mocht het niks zijn, heb geen angst. Na download bestaat er altijd nog de delete knop:D

Veel plezier ermee.

grutjes Arnaud
:mega: Unic - a Wolves Howl

He Unic,

Ik vind hem heel mooi! Erg eigen en aparte sfeer, mooie geluiden die goed bij elkaar passen. Geen moment saai :halleluja

Ik kan in ieder geval geen een reden bedenken de del knop aan te moeten raken :mega:

flinke download (voor een track dan)

klinkt vooral heel degelijk, professioneel en solide. mooie rustige opbouw...

goede combi van akoestish achtige fluitjes en synth sounds.

zeker net zo goed als de vorige track van je.

komt er nog een cd van je met allemaal van dit soort dingen erop? ik wil er wel 1tje!!

bliepbliep

Bedankt voor de complimentjes. :)

Zoals bliepbliep zegt, is het vooral degelijk. op de 1 of andere manier haal ik in mijn tracks altijd de scherpe kantjes eraf. Typisch voor mijn stijl van muziek maken?

Ik ben inderdaad nog van plan om een cd'tje te maken (gewoon thuis) en aan te bieden op mijn site. Wil dan eerst nog 1 track afmaken waar ik op 90% mee zit.

greetz:)

Wel ik vind het heel knap hoe je van een feiteilijk ongelofelijk simpel basisideetje dit hele stuk uitwerkt.
Het klinkt degelijk, deftig uitgebalanceerd wat betreft klank. Kortom, hoedje af!
Alleen het einde vond ik wat raar, mocht voor mij iets 'duidelijker'. Misschien is dat maar een gedacht, ik zal er in ieder geval nog naar luisteren en dan word ik dat misschien gewend...
:okdan:

Hij is weer fantastisch! Jij hebt echt een eigen sound. Maakt niet uit wat je maakt, maar telkens hoor ik die UNIC sound terug. Super hoor en knap. Misschien leuk voor je om een gitarist te strikken voor het echte ambiant werk die wat kan freaken door jouw nummer i.p.v. die nepgitaar. Geeft net iets meer klasse.
Je bent begonnen met de wolf, maar die wolf zou ik er nu uitlaten :D Geeft geen meerwaarde

ja mooie track weer unic..
die wolf moet dr inderdaad uit want die haalt de track naar beneden...
maar verder: goeie poeier kerel!

Die wolf moet er juist in blijven. geeft weer een bepaalde, natuurlijke fantasie.
overigens kan ik dat goed gebruiken om te ontstressen.
ik vind het ook een goed en mooi nummer, maar dan wel deze versie met de wolf! ;) aaaaooooeeeeeewwwwwhhhhhhh

Origineel geplaatst door VanHeckis
mooie overgang op 3.50 !

Wel grappig dat je dat opmerkt. Ik heb daar eerst al 2 pogingen gedaan waarbij ik via een aantal acoorden op de oorspronkelijke hoogte wilde terug komen. Uiteindelijk heb ik hem ineens over laten gaan. Resultaat kon in mijn ogen:)

Kan je gerust een hele poos naar luisteren zonder dat het gaat vervelen. Zo af en toe vallen er van die rustpuntjes en dat is een prima contrast. Mooie -relaxte- klanken, gitaarsound vind ik ook geen probleem (hoort bij je stijl). Ik zou de wolf iets verder weg stoppen in de mix.

Goed gedaan hoor!

:kroon:

Kan niet anders zeggen dan mooie track, goeie opbouw, coole sounds!
Die trage akkoordenwisselingen vanaf 1:20 neigen af en toe net iets richting dissonant, vind ik persoonlijk iets minder (maar het voegt toch ook wel weer wat toe).

Back