Smart Media 64 Mb

Status
Please reply by conversation.
Bij http://www.fotovideostore.nl/ kan ik niet meer wijze van betaling invoeren, en bijgevolg is dus geen bestelling mogelijk.
Bij http://www.camfilm.nl/ staat er: voorraad status: inbestelling, en je kan nergens meer klokken op invoeren in winkelwagentje of iets dergelijks. Ook hier geen bestelling mogelijk dus.

Ik vind dus geen enkele winkel meer en bijgevolg richt ik me tot jullie! :doei:

Dit kreeg ik na 10 min terug:

"Geachte,

Alvast dank voor uw informatie-aanvraag bij 2Compute.
Voor zover ons bekend behoort dit niet meer tot ons aanbod.

Hopende U hiermede van dienst te zijn geweest,

Met de meeste hoogachting,
Koen Steyaert

2Compute bvba
Schooldreef 73-75
9050 Gentbrugge"

=(

Niemand nog een over? Ik betaal een goeie prijs, want ik heb echt nog een kaart nodig!

Ik had vorig jaar reeds mijn voorzorgen genomen en een 'voorraadje' Smartmedia kaartjes ingekocht voor mijn Motif ES.

Kijk anders eens op eBay.
Hier staan er ongeveer 24 binnen Europa.

:D Hehehe, dus ik ben niet de enige die "voorzorgsmaatregelen" had getroffen mbt SmartMedia-kaartjes..

128Mb is nog wel hier en daar te krijgen, maar da's idd voor sommige gear te groot (belachelijk maar waar.....)

Origineel geplaatst door Hover
Ik had vorig jaar reeds mijn voorzorgen genomen en een 'voorraadje' Smartmedia kaartjes ingekocht voor mijn Motif ES.

Kijk anders eens op eBay.
Hier staan er ongeveer 24 binnen Europa.

maar in de ES kun je toch gewoon een usb memorystick duwen?

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
maar in de ES kun je toch gewoon een usb memorystick duwen?

Inderdaad maar er is een duidelijk verschil tussen het gebruik van een USB-stick en een Smartmedia kaart op de Motif ES.

Via Smartmedia kan je samples tot 4 maal sneller inladen en het steekt niet uit de behuizing waardoor het erg handig is om de kaart gewoon te laten zitten. Ik doe dit trouwens om via Autoload mijn eigen Motif ES setup (inclusief samples,...) automatisch in te laden. De USB-aansluiting gebruik ik om gegevens te archiveren of grotere bestanden naar de computer over te zetten.

En een Smartmedia kaart moet je hebben als je ooit een OS-update wil installeren. Dat kan namelijk enkel via een Smartmedia kaart (wellicht omdat Yamaha dan slechts 1 update programma hoefde te maken; op de Motif Classic is er namelijk geen USB-to-device aansluiting voorzien)

ok! ik had niet verwacht dat smartmedia sneller zou zijn, ik vind zelf dat het maar traag gaat in de motif...

Vrienden! Ik heb hier een interessante marktplaats advertentie!

http://koopjes.marktplaats.nl/fotog...3/1nhrTb9pwUpAWF1Wa6tIP/NR/f3KCOtU=&df=1&fta=

De aanbieder is een winkel genaamd Foto Merema (050 577 9774) - deze meneer heeft nog een aardig stapeltje SmartMedia's liggen, waaronder nog pakweg 20 stuks van 64MB, nieuw in verpakking.
Verzendkosten zijn schappelijk, te weten 2 euro.

Ook door deze meneer werd aangegeven dat SmartMedia sinds korte termijn nergens meer te bestellen is, dus op is in dit geval geloof ik ook echt ... op.

En oh ja, nog wat... ik heb tot mijn schade al ondervonden dat het geen zin heeft om een 128MB kaart te bestellen als je apparaat tot maximaal 64MB ondersteunt. Dat werkt gewoon niet, namelijk.
Dus kijk het even na in je manual, voordat je de verkeerde bestelt (de 128MB kaartjes van Thomann, dat gaat dus niet met een Electribe S, bijvoorbeeld).

Laatst gewijzigd:
Status
Please reply by conversation.
Back