depeche mode op rock werchter

aestrid

Stamgast
ik ben er gister bij geweest en het was te gek , heel goed en erg goed geluid.
helft nieuwe nummers en ook question of time en behind the wheel en in your room , mijn favorieten.
het was vet en diep en hebben 1 uur en 20 min gespeeld exclusief 2 nummers toegift.:halleluja

Origineel geplaatst door Alexander

Sigur Ros was voor mij het mooist

vond ik ook te gek!!! heel mooi, en dat was te merken in de zaal, iedereen ging er helemaal in mee

Ik was alleen in 't weekend dus heb Mogwai gemist wat ik wel jammer........'t was wel fucking warm..kolere.
Maar Sigor Ros steeg boven alles uit voor mij letterlijk&figuurlijk....Placebo was goed en natuurlijk DepecheMode.
Alleen jammer vond ik bij Depeche is die afschuwelijke koepels om hun synths dus weetje niet wat ze doen en wat voor synths het zijn......en M L Gore liep rond als een FreddyMercury op 't podium en heletijd schreeuwen tussen/tijdens de nr's door.....maar licht&film show was wel erg mooi.
Tijdens de terugreis hoorde ik op StudioBrussel een oplettende toeschouwer die 20m v/h podium stond dat Martin die weer aan 't hollen was op 't podium de mic gewoon in 't statief vast op de vloer de zangpartij gewoon door ging.....dus er liep een band mee...........triest terwijl er live opnamens werden gemaakt.8D

Origineel geplaatst door gjb68
Tijdens de terugreis hoorde ik op StudioBrussel een oplettende toeschouwer die 20m v/h podium stond dat Martin die weer aan 't hollen was op 't podium de mic gewoon in 't statief vast op de vloer de zangpartij gewoon door ging.....dus er liep een band mee...........triest terwijl er live opnamens werden gemaakt.8D

ik stond ook vlakbij het podium en kreeg die indruk niet. was het niet de stem van de Martin, de gitarist die doorzong terwijl Dave niet zong?

ik vond het fantastisch! maar als ik dan toch commentaar zou moeten geven vond ik de uitvoering van in your room met die piano minder mooi dan als ze het electronischer zouden houden, maar dat vergeef ik ze van harte! ik vond de uitstraling van Dave trouwens heerlijk! heel fijn om te zien dat hij zo vrolijk was. het leek wel of hij zichzelf relativeerde terwijl hij z'n muziek zong of zoiets, kan het moeilijk uitleggen. in ieder geval erg positief!!!

en inderdaad Sigur ROS was ook fantastisch!!!

Wel maf dat "in your room", een van mijn alltime DM fav's, in de Ahoy (26-3) niet is gedaan. 'Ben wel heel benieuwd hoe die versie met piano klonk in Belgie!
Trouwens, de meeste grote acts laten een sequencer meelopen, so who care's, iedereen heeft het naar zn zin.
Depeche werkte in the 80's alleen maar met sequencers of band dus misschien hebben we een reputatie hoog te houden;)

Jammer dat ik dees jaar niet naar Werchter kon (geen tickets, weer te lang gewacht). DM had ik wel graag gezien, maar ik wou vooral vrijdag gaan (voor Vitalic, Tiga, Soulwax Late Nite and 2 Many Dj's, heb stukje op stubru gehoord daarvan en man, dat moet een feestje geweest zijn). En als Belg vraag ik me ook af hoe dEUS het ervan afbracht...

Vrijdag Radio Soulwax was een mak en tam gebeuren.............Werchter heeft de dance al een jaar of wat laten vallen.......helaas.
Soulwax nite versions ging nog wel, maar 2manydjs's was echt KUT met 3 hoofdletters. Vroeger wisten die gasten nog wel een feestje neer te zetten, tegenwoordig draaien ze alleen maar van die suffe houseshit.......en het liefst zo afbouwend mogelijk.
Ook Laurent Garnier kwam niet echt van de grond.

Beetje jammer, maar heb gelukkig nog genoeg kunnen rocken.

Back