[rock-track] Rewind

Vind het wel een gave track. Eerst dacht ik...hjmmm, die gitaar klinkt ook gortdroog (als in..heel erg in your face, geen reverb alpenweitje), maar op de een of andere manier maakt dat de track heel eigen en direkt. Cool. Mooie effectsounds. Het enige wat ik te zeuren heb is dat je bij de gitaar nogal wat gas terugneemt op 1:20...wat mij betreft kan daar wat meer, anders ligt de stem er zo bovenop.

Dit is echt heeeel gaaf! zou zomaar op een album van de foo fighters kunnen staan ;) kwa mix ook erggg ok :okdan:

eej , dank u wel .

dit is nog geen definitieve versie , die komt nog , we zijn nog wat aan het passen en meten met deze track . maar dat schiet er momenteel ff bij in wegens het opnemen van een nieuwe demo .
maar deze versie wou ik toch ff laten horen .

dank u voor de reacties !

tnx pocketzip

Origineel geplaatst door Stage73
Het enige wat ik te zeuren heb is dat je bij de gitaar nogal wat gas terugneemt op 1:20...wat mij betreft kan daar wat meer, anders ligt de stem er zo bovenop.

hehe , vanaf 1:20 zingt er ff iemand anders , gitaar blijft het zelfde .

dit is trouwens het resultaat van een heen en weer stuur versie van losse tracks .

Hey Bassio,

toffe track! Een kleine tip is dat de overdrive gitaren met wat meer mid (rond de 1kHz of nog iets lager) waarschijnlijk nog wat meer druk aan de mix kunnen geven. Dat is in rock mixes over het algemeen wel "done", luister maar eens naar Soulwax nummers ofzo.

Groeten,

Rutger

Goed bezig Bassio ! Lekker !

Back