22-7 in Leiden: Crème Summer Fest 06 (4 forumleden actief)

sander

_
Crème Summer Fest 06

LVC220706.jpg

Grote zaal:
Live:
Rude 66
Cosmic Force
Sendex

DJ's:
TLR
Brian Chinetti

Front Room DJ's:
Kassen
Seutek
Smackos

In the attic:
D-Struct Soundsystem
http://dstruct.freetekno.nl/

Mini Mall:
Godspill Store
Benny Cohen Merchandise
(Selling Creme/Bunker/Strange Life/Marguerita and Vinalogica records/t shirts etc)

LVC Leiden, 22 july. 3 rooms, more info soon (oh yeah, Leiden has nighttrains). If it goes well it might be the first in a longer series. Spread the word ;)

Zeer gave line-up!!

Hier kan ik eigenlijk toch niet wegblijven....;)

Klinkt goed.. lekker dichtbij.. LVC is min of meer mijn stamkroeg.. 8 euri.. goede prijs.. dat was vorige week met dr.lektroluv ook het geval. Ik zet hem in mijn agenda..

Ik live in het zoldercafé... dus kom vooral even boven kijken!!! :D

Live Acid/Techno + DJ's

Origineel geplaatst door M.Raven
Ik live in het zoldercafé... dus kom vooral even boven kijken!!! :D

Live Acid/Techno + DJ's

Kijk je uit met de warmte en je sync signaaltje? ;)

Lijkt me erg leuk! I'll be there..:biertje:

Origineel geplaatst door ThijsII
Komt die andere Raven ook nog?? (die geflipte filosoof ;)

DJ Woesteman? Tijd niet gezien!

@ Sander: Weet nog niet hoe laat ik ga. Als het goed is zijn alleen DJ Coen (dstruct) en ik van de partij op zolder. Dus zolang we daar door mogen spelen (het LVC doet altijd moeilijk) wisselen we elkaar af.
Hoop jou set in ieder geval te kunnen zien...8)

@ ThijsII: die andere Raven is zal zich mischien onder het publiek bevinden, maar gaat zelf niet draaien...

@ Syntax: Ik neem wel een koelkast mee voor die shit van me... ;) En sinds ik een 707 als meesterklok gebruik en mijn MPC als slaaf heb ik geen problemen meer met sync... Voer voor filosofen... :confused:

Deze keer trouwens geen snoeiharde hardcore acid, maar ik doe eens een wat rustiger setje...

huh, de 707 synct toch goed aan de mpc? Ik doe dat ook, morgen in LVC zul je het zien.
Daarnaast heb ik ook een kleine sync box om de 808 en 303 ook aan de mpc te slaven.
Druk af en toe wel op stop/start als het niet perfecto loopt.l

wat een anti-climax zeg.. het leek een geweldig feestje te worden, totdat cosmic force besloot niet te gaan optreden omdat er een vriend van hem niet meer binnen kwam na 1-en.. echt lomp dat die gast niet binnen kwam.. maarja er waren nog wel een paar honderd man binnen die ook Cosmic Force wilde zien.. en om het compleet te maken verpeste legowelt het helemaal.. Er hoorde een knallende live-act te staan.. ga je dat soort plaatjes draaien.. toen ben ik maar weg gegaan..

sendex knalde!! en rude 66 ook

Ik lag in bed met griep dit weekeinde.. raar maar waar.. ben dus niet geweest..

Maar één en ander ging dus niet helemaal zoals gepland..?

Overigens is deurbeleid op vrijdag na één uur niemand meer binnen en op zaterdag na twee uur niemand meer binnen. En in alle tenten in Leiden laten ze dan niemand meer naar binnen.. doen ze dat wel en wordt het gezien, krijgen ze een gele kaart. etc. etc. rode is tent sluiten, dus ze zijn er erg voorzichtig mee.

Beetje kinderachtig en klein kleuterlijk drammerig om op die manier het LVC onder druk te willen zetten. ;{

Back