belachelijke prijs, maar deze roland sh-5 ziet er ook echt belachelijk nieuw uit

ik vinnut zowiezo al heel bijzonder dat iemand na zoveel jaar nog zo'n nieuwe ergens vandaan tovert?!

dan heb je vast ergens een contact gehad die er nog 1 ergens in een oude opslag van roland had staan of zoiets vaags; waar nog geen serienummer aan was gegeven?

even fantasie on the loose zeg maar

anyways
ziet dat ding er niet ongeloofelijk uit??!

serienummers worden vaak onherkenbaar gemaakt, zal wel te maken hebben met het onduidelijk houden van vitale informatie voor snoodaards met slechte plannen.

hij is inderdaad heel erg mooi, maar ook veel te duur.
ik zou m best willen hebben, ook al is het dan een roland.

dat zoiets af en toe opduikt, tja, er gebeuren wel gekkere dingen. tot ruim in de 70-er jaren kwamen er nog japanners uit de jungle met het wapen in aanslag, die niet wisten dat de tweede wereldoorlog al over was.

Veel veel te duur...;)

Uhm verder dan 2 kom je niet ben ik bang.
Normaal is zo een bak 1200 euro waard.
Maar hier op het forum kenne we er ook een houtje van.
Een mks80 verkopen voor 1050 en dan beweren dat het 2 jupiter 8's zijn. :bekdicht:

yaah ik zag dat ook ,...mks 80= 2x juup,..huh...???
zette me wel ff aan t denken
hij/zij bedoeld zekers een mks70:engel:

maa = een sh5...1200..waard wow
d8 eerder 800+ofso:engel: nog een keer

:P Ziet er ERG gaaf uit! En zo te zien echt in (uiterlijke) nieuwstaat, ja..

Attachments

• sh-5.jpg
    sh-5.jpg
    45,9 KB · Bekeken: 102
De plaatjes lijken wel geShopt!
Er zit naar mijn idee veel te weinig 'glim' in de platen en bovendien zijn de foto's bovennatuurlijk scherp.

Origineel geplaatst door AxiMaxi
De plaatjes lijken wel geShopt!
Er zit naar mijn idee veel te weinig 'glim' in de platen en bovendien zijn de foto's bovennatuurlijk scherp.

een beetje camera van tegenwoordig kan al hele mooie haarscherpe fotos maken

Ontzettend mooi ding die SH-5 :halleluja

En ach, niet alleen voor vintage spullen wordt soms te veel gevraagd. Ik zag net iemand hier op het forum die 1.400 euro vraagt voor een Emu XL-7 :D Wat zal ik zeggen.....ga toch krassen, dan win je nog eens wat.

Wie van het forum heeft er eigenlijk één?
Ik vraag me af hoeveel van die dingen dat er in Belgie of Nederland ronddwarrelen.
'k Heb zelf een sh7.

Back