KRK RP-5 uit Frankrijk

Origineel geplaatst door divinio
Bij die fransen. Maar dat was wel door de week

Met CC ofzo? Ik heb ze dinsdag besteld, maar ik denk dat het geld er pas donderdag was, en donderdagmiddag had ik pas een bevestiging. Dus ik denk dat ik ze morgen hooguit overmorgen heb.

Vandaag waren ze binnen.....natuurlijk komt UPS altijd om elf uur 's ochtends onaangekondigd en vanzelfsprekend dus tevergeefs langs. Maar alles prima verpakt en netjes.

Vreemd genoeg zat alles in een doos van ultimate-dj-gear.com, wat weer in Nederland ligt....

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door bikkel
Vandaag waren ze binnen.....

mooi :okdan:

ik heb paar dagen geleden besteld.. zit nog te wachten op bericht dat mn geld binnen is.. met een beetje geluk heb ik ze voor t weekend nog, hopen dat alles goed gaat want ik heb er nu al een beetje spijt van dat ik om 30 euro te besparen die krk's uit Frankrijk laat komen ipv NL .. mocht er iets niet goed zijn, en ik moet alles weer terug sturen is die 30 euro winst zo weer kwijt ..

alleen jammer dat ze in andere dingen zo duur zijn ... ze hebben bijv. alleen gigantisch dure speaker kabels... dus dat moet ik weer ergens anders vandaan vissen ..

KRK RP-5 zijn binnen. Had ze snel binnen via UPS.
Wat een schatjes, nog bedankt topic starter. 66 euro goedkoper dan als ik ze hier zou kopen, scheelt toch wel :)

Back