Wireless Midi kopen

Ronnie

Stamgast
Dag Mensen,

Ik zou graag een wireless midi zender kopen, zoals de: MIDIjet Pro Wireless MIDI Adapter Kit.

bijvoorbeeld via de site:
http://www.organworks.com/Web/shop/index.asp
Maar probleem, Hoe bestel ik dat apperaat?

Misschien dat iemand dat voor mij kan doen?? Daarvoor zou best een financiƫle vergoeding voor gevraagd mogen worden!!

:stupid ik weet niet precies hoe dat moet... Als iemand mij hiermee kan helpen? Of andere site's heeft? Ik heb namelijk geen creditcard, kan wel een paypal account openen, en via bank geld overmaken?

Help....

Ik zou inderdaad een PayPal account aanmaken, die gasten mailen wat de totaale kosten zouden worden, dit via je bank overmaken op PayPal en gaan met die banaan! Heb je het 100% zelf onder controlle!

Speel Veelal met mijn band in Dancing's Feesttenten. Vandaar, ik wil hem gaan gebruiken op de Roland-AX1 midi controller. Weet daarom niet of 10 meter genoeg is, en die site die je net zag is met Paypal

Greetz Ronald!

Origineel geplaatst door Ronnie
Speel Veelal met mijn band in Dancing's Feesttenten. Vandaar, ik wil hem gaan gebruiken op de Roland-AX1 midi controller. Weet daarom niet of 10 meter genoeg is, en die site die je net zag is met Paypal

Greetz Ronald!

Ok, dus je hebt hem nodig voor on-stage, dan zou ik voor de pro gaan, maar goed ik heb het persoonlijk niet nodig en geen ervaring ermee. Het is wel een hoop geld hoor, tjonge...

Hier wat anders gevonden, niet direct wat je zoekt maar altijd intressant als de wat grotere jongens zich er mee gaan bemoeien (omdat dan de prijs vaak lager wordt) http://www.m-audio.com/products/en_us/MidAir25-main.html

Na ja.. 400 euro... das nog wel te doen op zicht... Betaalde voor mijn gitaarzender ietsje minder maar ook nog 350... En heb net een op maat gemaakte ES-2 in-ear doppen besteld ook zo'n 880 euro... Maar alles netjes voor elkaar straks en draadloos... hoezo geld teveel haha... nou ja goeie baan hebben... elk weekend optreden bijna niet stappen, en thuis wonen is het antwoord... heb het er wel voor over, heb alleen nooit wat besteld in het Buitenland en nooit gewerkt met paypal. Stort nu maar 400 over via de bank op paypal, en gok dat het overkomt :-S

Back