Sly Dog & ProtoHuman - Wupp0r

Origineel geplaatst door Sly Dog

Ik neem aan dat je met de arp ook de lead bedoelt? Dat is een Roland SH-09. De hihats zijn een combi van een AiRBase en 808. Bas komt uit de DSI Evolver.
Wow, ik had die SH-09 voor een Waldorf Microwave aangehoord. En die lead bedoelde ik het geluid dat tussen 2:23 en 2:58 en tussen 3:40 en 4:23 zit. Ik dacht eerst dat dat twee gelayerde geluiden waren. Maar is het dan het filter dat je alleen opendraait, of is het de delay die mij daar schijn bewegingen in de oren speelt?:L

:doei:
Yoonchi

Origineel geplaatst door Yoonchi
Wow, ik had die SH-09 voor een Waldorf Microwave aangehoord. En die lead bedoelde ik het geluid dat tussen 2:23 en 2:58 en tussen 3:40 en 4:23 zit. Ik dacht eerst dat dat twee gelayerde geluiden waren. Maar is het dan het filter dat je alleen opendraait, of is het de delay die mij daar schijn bewegingen in de oren speelt?:L

:doei:
Yoonchi
Dat is gewoon de SH-09, waarvan 't filter verder open gegooid wordt. De tb303 fluistert wel zo hier en daar met de SH mee, maar dat bedoel je denk ik niet.

Overigens, die 'bassline' uit de evolver was niet echt bedoelt als bassline. Kicks en Juno hadden op zich al genoeg laag, en bij de evolver hadden we er zelfs wat laag weggesneden. De lijn is meer bedoelt als extra toevoegen.
Maar als jullie 't graag een bass willen noemen: be my guest!

Re: Re: Re: Sly Dog & ProtoHuman - Wupp0r

Re: Re: Re: Sly Dog & ProtoHuman - Wupp0r

Origineel geplaatst door ProtoHuman
M0n0: Ik dacht dat jij niet meer op stap mocht van de bazin, totdat je je speelgoed betaald had? :D

Afscheidsfeestje (woehaha) en waarschijnlijk (zeer) is door een prettige meevaller voor mij het speelgoed aan de bazin betaald :D

Lekker trackie, lekker trackie. Snel een split 12" als het aan mij ligt :)

Ooow lekker nummertje 8~

is heerlijk zo met een sjekkie uit het raam rokend op een mooie zondagnamiddag :okdan:

Netjes gedaan hoor deze.Prachtig eigenlijk.Neemt me weer helemaal mee naar vroeger.Denk bij deze plaat aan @ the villa.Platen zoals 2flying stones enzo.Lekker hoor.

Attachments

• atv.jpg
    atv.jpg
    5,9 KB · Bekeken: 86
Origineel geplaatst door spy vs spy
Netjes gedaan hoor deze.Prachtig eigenlijk.Neemt me weer helemaal mee naar vroeger.Denk bij deze plaat aan @ the villa.Platen zoals 2flying stones enzo.Lekker hoor.
Dat ken ik niet. 'k Ga eens op zoek! :)

lekker lekker

deze gaat mee op de ipod voor smorgens op de trein..

lekker zwevende in een tijdloos continuum dit *D

en zo zieje maar dat de beste nummers nog steeds 'live' gemaakt worden!

ook lekker voor t latere werk
wel een mooi open soundje die sh

altyd leuk een of twee mono synthjes waar je live aan kan tweaken ,..hoe klein ze ook zijn
netjes
ook in volume
enthousiasme zorgt altyd al gauw dat t iets,..te hard gaat
8o) :halleluja :kimono: in je zak steken ,..

Back