Sly Dog & ProtoHuman - Wupp0r

Echt een lekker spacey trackje... super! :okdan:

Gave track! Ik heb hem met plezier helemaal beluisterd. Erg inspirerend ook op de een of andere manier :okdan:

lekker drummetje en spacey synth lijn! Mooi gedaan. Swingt lekker. Ik hoor wel rond 3/4 en aan het eind van het nummer wat gekraak dat er volgens mij niet hoort te zijn.

Origineel geplaatst door Hazes
lekker drummetje en spacey synth lijn! Mooi gedaan. Swingt lekker. Ik hoor wel rond 3/4 en aan het eind van het nummer wat gekraak dat er volgens mij niet hoort te zijn.
Ach ja, de Juno kreeg ff last van een opspeling van reuma. :D

ik heb net een engel ontmoet....track sluit aan bij gevoel...

owja...ik had al reactie geplaatst...

ik heb net een engel ontmoet....track sluit aan bij gevoel...

:luv:

Origineel geplaatst door Hazes
niet te veel :peukie: of :biertje: he M0n0....;)

maar ook niet te weing :D

...zo....dat was een leuke avond stappen...caramba...ff kijken of ik dat gebonk in m`n kop kan samplen :mexico:

Re: Sly Dog & ProtoHuman - Wupp0r

Origineel geplaatst door Sly Dog
Zo, maar weer eens een nieuwe track van onzer zijde. :)

http://pu.solidbasics.com/tracks/Sly_Dog_&_ProtoHuman_-_Wupp0r.mp3

Draait!

Sfeervolle intro! Ik had geen breakbeat verwacht maar het is erg verrassend en verfrissend. Vlotte opbouw! Synthriedeltje dr bij komt er mooi in, past mooi in het geheel. Hihats bouwen ook erg mooi op. Ik zit nu op 1 minuut en wacht met spanning op iets... want dr komt iets... dr komt iets... (bassdrum wordt wa krachtiger ondertussen).
Ja... ja... ja... ja........? ........ ................ Oeh! Heel subtiel een baslijn! SMEERLAPPEN! een beetje die baslijn langs mijn oortjes proberen te sneaken?! ;)

Tot nu toe heel vet, heel spannend allemaal (2 minuut 30). De lead komt dr iets feller in nu. Moooie spacetrack zeg!

Breakje... Verras me VERRAS ME!!! Ah! pittiger beats!

Terwijl ik verder luister vraag ik me af waarom planet unknown en m0n0l0gic niet samen een split 12" uitbrengen :D.

Vette shit jongens! De laatste twee minuten geloof ik ook wel ik ga nog even spacen hier op de rest van dit trackie ;)

-C-

Hij staat nog steeds aan :)... lekker ontspannen zondagochtend trackie... effe broodje maken en dan wéér luisteren.

Er blijft ruimte over om beelden te vormen bij de muziek

-C-

Re: Re: Sly Dog & ProtoHuman - Wupp0r

Re: Re: Sly Dog & ProtoHuman - Wupp0r

Origineel geplaatst door C738
Draait!

Sfeervolle intro! Ik had geen breakbeat verwacht maar het is erg verrassend en verfrissend. Vlotte opbouw! Synthriedeltje dr bij komt er mooi in, past mooi in het geheel. Hihats bouwen ook erg mooi op. Ik zit nu op 1 minuut en wacht met spanning op iets... want dr komt iets... dr komt iets... (bassdrum wordt wa krachtiger ondertussen).
Ja... ja... ja... ja........? ........ ................ Oeh! Heel subtiel een baslijn! SMEERLAPPEN! een beetje die baslijn langs mijn oortjes proberen te sneaken?! ;)

Tot nu toe heel vet, heel spannend allemaal (2 minuut 30). De lead komt dr iets feller in nu. Moooie spacetrack zeg!

Breakje... Verras me VERRAS ME!!! Ah! pittiger beats!

Terwijl ik verder luister vraag ik me af waarom planet unknown en m0n0l0gic niet samen een split 12" uitbrengen :D.

Vette shit jongens! De laatste twee minuten geloof ik ook wel ik ga nog even spacen hier op de rest van dit trackie ;)

-C-
En dat terwijl de sequence en tweakerij allemaal uit de losse pols is :D.
Thanx!

:okdan:

M0n0: Ik dacht dat jij niet meer op stap mocht van de bazin, totdat je je speelgoed betaald had? :D

Lekker trekje

Lekker trekje

Best lekker trackje, en een heel interessante HH lijn, 8) .
Graag een gear lijst? Ik vind vooral de lead en die arp een lekkere sound. De bass had wat smeriger gemogen wat mijn betreft.
:biertje:

:doei:
Yoonchi

Gearlists? Ik ben niet zo'n patser. ;)
Maar, vooruit. 8)

Ik neem aan dat je met de arp ook de lead bedoelt? Dat is een Roland SH-09. De hihats zijn een combi van een AiRBase en 808. Bas komt uit de DSI Evolver.

Back