Het meest vreemde dier in je studio?!

Origineel geplaatst door C738
Dit schatje zat vorige week in mijn studio:
Heupferd_fg01.jpg

Lengte van de romp was ongeveer 6 a 7 cm.
Ik had ze nog nooit in het echt gezien en zo groot maar het zijn hele vriendelijke beestjes. (Tenzij je een vlieg bent, dan zijn het enorme moordmachines).

-C-

Ze zijn vegetarisch, wat een geluk voor die vlieg! Wel een mooie foto hoor!

[edit]
ow ik dacht ff dat jij die foto had gemaakt, desalnietemin, mooie foto...
[/edit]

Een Gaap, kruising tussen Geit en Schaap (de Scheit heeft hier nog niet huisgehouden).

Attachments

• gaap.jpg
    gaap.jpg
    11,4 KB · Bekeken: 87
Een flink eind geleden zat ik des avonds in m'n bed (m'n slaapkamer is tevens m'n studio) de Sound On Sound te lezen toen ik in een ooghoek iets zag aanstormen:

20040324%20009b.jpg

Deze rakker heeft het zich beklaagd, kan ik je verzekeren.

laatst een mot/nachtvlinder. ik was laat aan de slag in het donker met het raam open.

het insect werd verliefd op het scherm....

toad.h6.jpg

... vinden het blijkbaar erg lekker op een marmeren vloer

En deze komen blijkbaar uit de struiken in m'n tuin... erg groot en erg... KNAPPERIG. :D

weevil.jpg

Ik heb wel een gehad dat er een apparaat niet werkte.
Eer mixer checken...dan apapraat...dan outputs enz enz enz enz.....

Toen ik alles gehad had ging ik maar aan de kabels pielen...en alles werkte gewoon goed.
Toen zat er niets anders op dan echter mijn patchbay te kruipen en daar te checken.
Ook daar zat alles goed.

Toen de kabels zelf maar opendraaien.....

Toen vond ik een motje dat in 1 van mijn pluggen was gaan zitten en daar kortsluiting maakte tussen de + en aarde.
Motje netjes begraven en het apparaat werkte weer. :D

Een bug in m'n setup.

anyway :D ik heb zojuist een koolmeesje proberen te vangen wat binnen was komen vliegen... haha gelukkig wist ie zelf de weg naar buiten na een halfuur te vinden, want steeds als ik m BIJNA had dan vloog ie weer weg of hipte verder :) wel lief op zich ..

Vanmorgen had ik een spinkhaan-achtig exemplaar tussen m'n gear. Leek veel op deze:

kv3Emm.jpg

Heb ooit een keer een zwaluw naar binnen gehad. Vang ging niet want hij was helemaal aan't flippen. Maar heb hem wel de goeie kant op gedouwt maar sjesus wat hebben die beesten een spieren zeg.

....owwwh ehhhh, tja dat is een goeie voor mij, want ik ben enthousiast terrariumhouder geweest met spinnnen,schorpioenen,duizendpoten,slangen.
Verder had ik nog ratten,fretten,een hond en een paar katten die dan weer van mijn ex zijn.
Momenteel is de studio weer echt studio en zijn alle beestjes verkocht behalve de hond.
Later kwam er nog 1 bij en inmiddels ben ik getrouwd met een dame die ook maar een hond meenam, het is dus een gezellige hondenboel bij mij thuis......

Back