mx200

nomore

Lintage Vid
ik ben op zoek naar dedicated reverb unit en mijn oog is gevallen op de mx200.. (al is het prijsverschil met de tc m300 wel groot, bijna 100 euro, anyway).

het SOS artikel nog ff nalezend is het natuurlijk ideaal om dit binnen je DAW te gebruiken. Ik wil hiervoor dan de dig i/o van mijn, nog aan teschaffen, EMU 1820M gaan gebruiken.
Eerder had ik echter ergens gelezen dat dit sync problemen zou kunnen opleveren (al is de mx wel 'slave' bij ontvangst van digitaal signaal). Heeft iemand dit wel eens geprobeerd?

Maarrrr. nu heb ik ook een . ehh. redelijke mixertt staan, en wil de analoge i/o tegelijktijdig (uiteraard niet 'gelijktijdig' met het dig i/o) maar wil makkelijk kunnen switchen tussen intern daw werk en externe bronnen.. kan dit?

Dat hele mx verhaal is een beetje fake vind ik. Je kan hem alleen besturen in je daw environment als vst, maar de audio moet nog steeds via oldskool de converters. Er zit maar 1 spdif output op.

Ik heb er even mee gestoeid in feedback en ik vind hem wel geweldig klinken moet ik zeggen, zeer makkelijke interface ook.. Kwa klank anders dan de mpx1, iets meer plastik in het hoog, wat opzich niet verkeerd is naar mijn smaak,

Back