m-audio audiophile 2496 windows logo test

vlamman

Ingeburgerd
dag mensen
ik heb een vraag.ik wil mijn m-audio audiophile 2496 installeren,en dan krijg ik in eens een fout in verband met windows logo test.wat houd dat in,ik kan wel verder installeren,en hij staat ook gewoon in hardware,en hij doet het ook gewoon,maar wat houd die fout in.en werkt de card dat wel correct.
thx
vlamman

Windows XP?

Kijk anders is met "uitvoeren>" type: "msconfig" eens naar je "opstarten" menu.
mss dat er daar iets van je audio card tussen zit..

of mss eens de "config/geluiden en audioapparaten" ctrl'en

Re: m-audio audiophile 2496 windows logo test

Origineel geplaatst door vlamman
dag mensen
ik heb een vraag.ik wil mijn m-audio audiophile 2496 installeren,en dan krijg ik in eens een fout in verband met windows logo test.wat houd dat in,ik kan wel verder installeren,en hij staat ook gewoon in hardware,en hij doet het ook gewoon,maar wat houd die fout in.en werkt de card dat wel correct.
thx
vlamman

Het houdt in dat de drivers van m-audio niet gevalideerd zijn door Microsoft zelf of de test niet hebben doorstaan (vaak is het het eerste geval). Aangezien het valideren vaak weken kost en vooral ook nog een flinke smak geld, skippen veel producenten die fase en testen ze zelf uitgebreidt de boel. Er is dus verder niets aan de hand.

Re: m-audio audiophile 2496 windows logo test

Origineel geplaatst door vlamman
dag mensen
thx
vlamman

Het zou kunnen dat de installatie handleiding uitlegt waarom je wanneer waarop moet drukken tijdens de installatie. Continue anyway is in ieder geval het antwoord.

Mijn pc heeft dezelfde kaart 3 dagen geaccepteerd, als ik nu mijn pc aanzet, geeft ie een melding Nieuwe hardware gevonden, maar niet in staat deze te installeren..

Heb ook al nagevraagd bij de verkoper ( I 4 Muzique, Harold in deze) maar die heeft dit probleem niet eerder gehad met die kaart... HOW TIPICAL.. natuurlijk moet het bij mij fout gaan.. ;) nee ik ga niet zielig doen, baal er alleen gruwelijk van dat ik nu helemaal GEEN geluid meer uit mijn pc krijg...

iemand die mij hier meer over kan vertellen?

Origineel geplaatst door eye-con
Mijn pc heeft dezelfde kaart 3 dagen geaccepteerd, als ik nu mijn pc aanzet, geeft ie een melding Nieuwe hardware gevonden, maar niet in staat deze te installeren..

Heb ook al nagevraagd bij de verkoper ( I 4 Muzique, Harold in deze) maar die heeft dit probleem niet eerder gehad met die kaart... HOW TIPICAL.. natuurlijk moet het bij mij fout gaan.. ;) nee ik ga niet zielig doen, baal er alleen gruwelijk van dat ik nu helemaal GEEN geluid meer uit mijn pc krijg...

iemand die mij hier meer over kan vertellen?

Lees de installatieprocedure even goed.

Bij M-audio spul is het noodzaak eerst de driver te installeren en dan pas je USB device te connecten en tussendoor ook echt te rebootten.

Gewoon nu even driver eraf en de procedure volgen en je moet weer in bussiness zijn.

Back