Ik heb een L-vormige tafel (laten maken) van 3.5 x 1.5 (voor) en 1,2 x3,5 (links)met een opbouw van 250cm breed en 6 x19inch rack units hoog en 4 units breed met daarop een plaat waarop mijn LCD-monitors,TR707 en de electro harmonix pedalen staan.
In de rackspaces zitten dan mijn midi-interfaces, audio-interfaces en hardware efx etc. In de opbouw kan ik dus al 24 units space kwijt. In de 2 tafeltjes die er onder staan nog eens 2 x 14 spaces. Denk een beetje aan de Omnirax Force 40 met een aanbouwtafel links e een meter doorloop zonder opbouw daar rechts.
Ik heb 1 rackspace boven niet gevuld, en daar trek ik de kabels doorheen van de Minimax, Tascam us2400, P3 sequencer, die voor me staan. Zo zie ik hier dus ook geen kabels. Achter dit complete meubel heb ik, op vrij hoge standaards, mijn afluister monitors staan.
in de dwarsstaande tafelaanbouw heb ik in het midden van de tafel een rond gat geboord met daarop een opbouw gemonteerd van 1mtr breed, 50cm diep en 8cm hoog. Op deze opbouw staan de spectralis en de Pro12. Daarvoor staat de Polyevolver keys. Groot voordeel is dat je alle kabels door het gat trekt en daarna de opbouw erover schuif, zodat je en mooie display krijgt voor die gear en je geen enkele kabel ziet.
Achter me heb ik een synthstandaard met de SupernovaII erop. Alle kabels mooi weggewerkt in een sleuf die in de pyramide-foam (waar ik links en achter alles mee heb bekleed)zit gesneden, hier zie dus ook niks zitten behalve die audiopluggen in de synth.
Ik heb helaas geen fototoestel, om het je te laten zien, maar dit werkt super-ergonomisch en je irriteert jezelf ook niet aan al die midi en audiokabels. Werkt heel rustgevend al zeg ik het zelf.
De tafel en aanbouw kosste me in totaal denk ik, met materiaal,verf en arbeidskosten etc, zon 800-900 euro.
Take care