ddx3216 vastlopertje

Origineel geplaatst door limtrick
ja die zend een signaal uit op 147 450 wa een amateur freq is en daarom ook wel veel storing op voorkomt maar die mixer zend da signaal heel hard uit da zal denk ik te maken hebben met die amps die zenden nogal ruis door de lucht geen probleem zou ik zo zeggen kan alleen mensen aanraden die een walkie talkie hebben die niet te gebruiken in de buurt van die mimxer want dan krijg je rare reacties
zit al 8 jaar in die radio branche en ondekte het al snel toen ik die mixer aankochte
alleen had ik ni verwacht da het zo een sterk signaal zou zijn

Hmm ik had gewoon een radio zender erop.

ja zou goed kunnen weet alleen da zijn focus signaal daar zit maar ben ervan overtuigd dat hij nog signalen uitzend bv een radio zender dus tussen 88-108 mhz in princiepe is dit normaal alleen soms lastig als die storingen op plaatsen komen die ni hoeven maar voor de rest is da volkomen normaal

owmaarhetleestweleenstukprettigeralsjedatzoudoen. Net als spaties. :D

Ik snap je standpunt, maar er zitten ook oude knakkers op dit forum, die nog met een inhaalslag bezig zijn op msntaal gebied.

En als je een track op een forum plaats om andere te laten horen, haal je toch ook niet alle rusten weg tussen de noten? :biertje:

Back