dj broadcast!, gelijk een contract

bliepertronic

Vintage kloon
in de ban
ik had nog een zwik oude nummers voor de grap geplaatst op de site, dj tracks. (zie link)

dj broadcast

en kreeg gelijk na een week of 2 al een soortement contract aan geboden.
hmm, toch niet verkeerd...

Beste Blieb,

De radio-uitzending van DJTRX mag dan afgelopen zaterdag in het water zijn gevallen, je producties zijn er niet minder door en DJTRX wil je graag een contract aanbieden.

Het betreft een zogenaamd non-exclusive download-contract. Je geeft ons hiermee toestemming om je muziek aan te bieden bij sites als Beatport terwijl de rechten over de masters bij jou blijven.

Bijgaande tref je een algemene versie van het contract zodat je er naar kunt kijken. Indien accoord zal ik je een exemplaar toezenden dat voor jouw muziek van toepassing is en maken we een afspraak om elkaar te ontmoeten.

Wat je muziek betreft: ik zal er in de komende afleveringen zeker aandacht aan blijven besteden

Origineel geplaatst door radiance
Waarom bied je je muziek niet zelf aan bij download sites zoals Beatport? Scheeld weer een tussenpersoon......

Je kan niet zomaar muziek aanbieden bij Beatport. Misschien bij andere wel.

Re: dj broadcast!, gelijk een contract

Origineel geplaatst door bliepertronic

en kreeg gelijk na een week of 2 al een soortement contract aan geboden.
hmm, toch niet verkeerd...

hartstikke leuk voor je. ik gun het je. en nu door gaan!

Laatst gewijzigd:
platen zijn uit! :D
maar ik vind het best moeilijk om nu weer wat nieuws te maken.
soms voel ik me dan net een jochie van 12 die geen zin meer heeft om met zijn model spoorbaan te spelen!
ik weet niet of meer mensen hier met dit gevoel zitten>

Origineel geplaatst door bliepertronic
platen zijn uit! :D
maar ik vind het best moeilijk om nu weer wat nieuws te maken.
soms voel ik me dan net een jochie van 12 die geen zin meer heeft om met zijn model spoorbaan te spelen!
ik weet niet of meer mensen hier met dit gevoel zitten>

ja hoor..

er staan weer een paar nieuwe tracks op
oa ook een studio sessie met wat echte muzikanten van de band heidecker, ted hayes bas, en hans asserman drums.
dit is wat meer progrock gericht!

ik schrok wel erg toen ik je kitlist zag .. ben jaloers ! kon het alleen niet echt horen ! sorry

maar een mooi voorschot gehad ? of alleen een contract waarbij je gewoon per gedownload nummer betaald wordt ?

ze geven toch geen voorschoten bij dat soort dingen, volgens mij mag je blij zijn als je er 50 euro uit krijgt als ze hun deel voor het ''publishen'' eraf hebben gehaald 8)

desalniettemin gefeliciteerd :)

goed gedaan van bliebhoven :D

en smackos, ik was net 'wirtschaftswunder' aan het luisteren! toeval :)

Origineel geplaatst door Ytse
Je kan niet zomaar muziek aanbieden bij Beatport. Misschien bij andere wel.

Trackitdown (een voor Brits publiek bekende shop) accepteert het wel... ff digitaal labeltje opzetten en releasen maar. Maar de promotie eromheen is wel bagger, iets dat die tussenpersoon mooi kan doen waardoor er meer tijd overblijft voor producties :W

Gefeliciteerd kerel....wel tof man.

Back